|
Sida 7 av 63
|
|
|---|---|
| Tvättat den. :) | |
| Vaxat och draget 4:an till varvstopet :] | |
| *varvstoppet | |
|
på med underredsmassa på skärmen, smacka dit den å det var helt UNDERBAR passning. Tur det. För jag prövade INTE å montera dit den innan den fick en ny lack. Satt dit nya framljusen,blinkerserna, sidomarkeringarna och grillen. Nu väntar bara lite eldragning å på med huven å kofångarn. Sen så...sen kan ja putsa på den igen. |
|
| Bara njöt av att se hur den glänser fint där i vårsolen när jag går runt den för att hämta busksaxen. Känns skönt att bara titta på den och drömma om sommarens resor. Tänker att den är unik, komponerad efter mitt tyckande och kryssande i tillbehörslistan. Finns nog bara detta exemplar med just dessa unika specifikationer! Den är alltså en del av mej, inser att det blir tungt att byta ut den en dag. Som när barnen flyger ur boet, fast det var skönt det med. | |
| Förstår vad du menar med att bara gå ock titta på bilen ock känna att detta eä min bil. Man kan få ett slags lyckorus just då. | |
|
fick punktering inatt och till min stora lycka så hade jag både reservhjul och domkraft med mig men inte ett enda verktyg att lossa däcket med så fick ringa och väcka en kompis 6 mil bort som kom med fel verktyg. men som nattens riddare så stannade en opel med väldigt hjälpsamma personer i som till och med hade verktyg och hjälpte mig att byta däcket. spännande natt :) |
|
| Handtvätt och även invändig tvätt. Sen lida några rundor och njuta av tystheten i bilen. | |
| *glida | |
| Sålde den. | |
|
Tvättade båda! ---- BMW CS #6212 |
|
| Har gjort ännu ett försök att släcka airbag lampan, har idag monterat nytt kontaktstycke och kontakter till Bältessträckaren samt tryckdynan. Noterade att en av sladdarna till tryckdynan var skavd så att trådarna syntes tydligt. Hoppas nu på gott resultat imorgon hos BMW verkstaden, 3e gången gillt! | |
| körde gangstalean till bilprovningen och gjorde kontollbesiktning. alltid lika trevligt när man har fixat det hos rinaldo. spindelled och fixad elhiss 1080:- han fick en tjuga extra. | |
|
Såg att grannens katt gått på bil från baklucka till huv. Fan om den blir skrämd... |
|
|
Körde in i en bom vid betalstationen till Öresundsbron som trots initialt grönt ljus plötsligt slog om till rött och gick ned precis när jag skulle passera. "Så skall det inte fungera" var svaret. Inga märken dock... (pust), men en "spännande" start på dagen. ---- BMW CS #6212 |
|
| Idag byttes baklysen på M5an till facelift varianten..Blev mycket fint | |
|
Vad gjorde du med din BMW... Jag åkte bara till jobbet idag. Kom o tänka på en scen ur kultserien Macken: -Vad gjorde du med kärringen igår som har stekt ägg på din smörgås!? -Tja, vad gjorde du med Berit. Du har ju hushållsost...... |
|
|
"Vad gjorde du med din BMW idag?" Bytt olja och filter. Efter slutfört uppdrag belönade jag mig med två kalla, slurp :-) mvh/ Anders |
|
|
Monterade på de nyrenoverade "Radial styling 32 Brilliant line" fälgarna på 330'n. /Stefan |
|
|
Bytte olja och filter. När jag skulle skruva tillbaka oljepluggen snurrade den bara = gängpaj.. Blev tvungen att ta ner oljetråget och borra ut pluggen. Gängorna klarade sig som tur var i tråget. 4 Timmar senare satt tråget där med nyfylld olja och ny oljeplugg. Ibland funkar det inte som planerat. Mvh /Bruno, Uppsala Länk BMW CS 4657 Alpina CS 111 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.