|
Sida 55 av 63
|
|
|---|---|
|
Tog en tur till BMW och beställde termostat och termostathus. // Jonas |
|
| Är ett par månader sedan nu, men tog en sväng runt Storsjön Länk | |
|
Gjorde en liten hållare så att hjulnyckeln ligger still. Länk Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Lämnade bilen till BMW skadeservice efter att någon tattare knackat bakrutan igår i jakten efter något att sälja för att få sitt dagliga rus... /P-O |
|
|
Monterade VSC-1. Variable Sound Controller som har blivit liggande sedan jag köpte den. |
|
|
Har været i Tyskland efter øl og sodavand :-) Med venlig hilsen / Best Regards, Mads Jensen www.Performance-Parts.dk |
|
|
Fick en lackskyddsbehandling/glanskonservering med Silver Seal. Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Uppdaterade bilens navi till 2017-2 Premium. Kanske inte några större skillnader mot 2016-2 Premium som jag hade innan men nu är det iaf den senaste versionen. Så slipper man kanske åka fel en gång :-) Tips i frågan. Köp kartan på BMW och få en fin USB-sticka för framtida bruk och köp FSC-koden på nätet för en bråkdel av vad BMW tar!!! Niklas Fransosen |
|
|
Saknade den lite, faktiskt:( EB |
|
| Ska hämta ut den från lackpolering sen åka till bvs och montera nya fälgar och däck | |
|
Gjorde fyrhjulsinställning efter fjäderbyte bak på e91:an. Nu ser bilen pigg ut igen och går perfekt ett tag till! Fransosen: vad menar du med köpa kartan på BMW? Kan man köpa den utan uppladdning till bilen?! |
|
|
Så här blev det efter polering och nya fälgar och däck Länk |
|
| Tekniskt sett igår men fick mitt PPK monterat vettefan om det var värt pengarna haha | |
|
Jobbat lite med E39:an * Ny bakaxelolja * Ny innerbackspegel * Ny spännrulle (generatorremmen) * Nytt bränslefilter |
|
|
I dag blev det 5 timmar med polermaskinen. Väldigt nöjd med resultatet!! Länk |
|
|
Igår ställde jag av 635:an för vintern... Ingen idé att ha den påställd när det typ regnar jämt. E38:an fick sig en tvätt idag. Fan vad fin den blir nytvättad... Har tyvärr ingen bild att förmedla men... |
|
|
Har rengjort och smörjt splinesen på främre kardanen samt fördelningsväxelådans splines med molycote fett, bytt yttre vänster drivknut mabco , bytt olja i fram och bakdiff 75w-90 mobile på min x5 e53-02 . e23power |
|
|
Glömde att jag förlängt slangen gå kondensvatten till ac så den inte rinner ner på kardanen fördelningslådan. e23power |
|
|
Vinterhjulen åkte på igår. Skönt att ha lagt undan vinterhjulen tvättade, polerade, förseglade och med däckglans. Blir som en glad överraskning när det är dags att lägga på "Fy fan - var jag så här ambitiös i våras" Lackskyddsbehandlat kofångare fram och huv med ett tvåkomponentsskydd, och ikväll ska jag fortsätta med resten av bilen. |
|
|
Ställde in 120:an i vebon för vintern. (kolla in fartränderna, bara att maska och måla;) Länk /Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.