|
Sida 54 av 63
|
|
|---|---|
|
Bytt sulor, och tvättat - vårkänslor. ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Lade på nya framdäck, PS4 på Alpinan och spårkänsligheten försvann direkt!:-) Desvärre lyckades däckfirman skada lacken på båda fälgarna, suck! Men dom kommer att betala lack utan protest, så det känns ändå rätt ok! Det skönaste är att spårkänsligheten försvann. Jag bytte alla stag, leder och bussningar i framvagnen förra året, och spände åt styrväxeln utan nämnvärd förbättring. Då återstod bara däck byte. Men nu går den som sagt som den ska igen, så det är bara att hålla till höger om det dyker upp en grön e24 i backspegeln! :-P :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Nya sommardäck runtom på X5:an :) Gick från RFT till vanliga |
|
|
Ställde på samt tog årets premiärtur med min V12 :) /Stefan |
|
| Blev en välbehövlig tvätt igår och i eftermiddag åker sommarsulorna på :) | |
|
Sålde den igår till lycklig köpare. Var rädd om körkortet;) Kommer att sakna min M6 e64, men inte driftskostnaden:) EB |
|
|
Körde fast. Värdelöst med breda sommarsulor och ingen vikt på baken i snöovädret som var. (Har lagt i ~100kg barlast bak nu.) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Bytte blod och filter. Även luftfilter och kupéfilter. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Transocean |
Länk |
|
Tvättade av 750'n efter vinter avställningen & bytte pumpen till strålkastar spolningen på 330'n. /Stefan |
|
|
Igår dammsög jag först e60n och sedan smorde jag skinnet. Sedan bytte jag olja och filter i Alpinan. På väg hem från garaget slog mätaren i e60n om till 5000 mil! Hua! Milnojja! 😫 vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Lite puts:Länk Och ett byte av bromsok:Länk |
|
|
Bes u a --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Transocean |
Gjorde det klart för en Passat GTE att BMW:n är snabbare :-) |
Transocean |
Liten bromsservice bak vid 9200 mil; allt för tidigt! Nollställde serviceindikatorn. Länk Länk |
|
Tvättade med lite MJJC skumlans (med BBV arti+ schampo). Använt BBV skumlans tidigare, inte så stor skillnad. 374980 funkar bra som "svamp". Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Åkte och uppvaktade systerson, blev 53 mil. Stannade lägligt i Köping på vägen hem... Länk ...och firade. ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Idag har jag kört bilen till Nordkap genom hela Norge. Passerade också 8000 mil 18 månader efter leverans, puh :) killen här som åkte från Kina var dock snäppet mer extrem... |
|
|
Takbox på, bilden tagen i skuggan Länk |
|
|
Byte av bränsletank den gammla hade rostat hål på.Bmw går mycket bättre efter bytet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.