|
Sida 42 av 63
|
|
|---|---|
Transocean |
Slog av DSC:n och driftade runt Esso-macken här i Norge!!!!!! |
| Tog bort en fläck på instrumentbrädan med hjälp av min fingertopp och lite saliv, därefter åkte jag till en polare och drack kaffe. | |
| Väckte 850´n ur vinterdvalan och tog en sväng i det härliga vårvädret! | |
| Bytte stötdämpare runt om till Bilstein B8. Mina original sachs var totalt slut, blev en enorm skillnad. Kör med original m-techII fjädrarna. Blev även nya topplagringar. | |
| Bytat olja tömt catch tank samt fixat go pro fäste. Redo för morgondagens körning. | |
|
Besiktning med blankt papper och en beställning av nya torkare. Nu väntar man bara på solen och lite värme så man kan åka öppet :-) Niklas Fransosen |
|
|
Tecknade ny försäkring. EB |
|
| Öppnade huven och nöp mig i armen men insåg att det inte var någon dröm. Det satt en V10 där :) | |
|
Letade fram orsaken till det oljeläckage jag haft nu under nästan 5000mil och som BMW tog 3300:- för att inte hitta vid senaste servicen. |
|
|
Och det felet var? ;) Min bil Länk |
|
|
Det rinner olja under den här genialiska konstruktionen av kombinerat oljefilter och värmeväxlare. Hur många möjliga läckageställen? Räkna antalet tätelement;) Länk |
|
|
Varit ute på en 20 mil lång nercabbad njutning. EB |
|
| Anmälde den stulen :( | |
| Tvättade 525'an, riktigt snygg. Ska besikta den imorgon. | |
|
De sista småfixet klart ikväll på M6,an! Ska byta vänster spindelled oxå, sen får man väl regga på :) |
|
| 525 nybesiktad idag med blankt papper. | |
| Av med mina gamla nerslitna RFT-däck och på med nya däck, icke-RFT. Mao så fick jag en helt ny bil. | |
| 318d nybesiktad igår med blankt papper. | |
|
Hämta z4 hos ryds sprillas ny ruta (va små blästrad störde i motljus) nya torkarblad ingick kommer nog aldrig att användas hahaha. I morgon blir det maskin polering på firma sen redo för sommaren😋😋 |
|
|
Byte av bromsvätska. EB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.