|
Sida 32 av 63
|
|
|---|---|
E34_Robert |
I torsdag byte jag bränslefiltret på bilen. Oj säger jag bara. Bilen har nyligen passerat 26 000mil men känns som ny. :) |
|
Tvättade o skinnade bilen. Bara Min Wagn! |
|
| Bytte till sommardäck samt polerade och lade lackkonservering :) Blev mycket nöjd med resultatet! | |
|
Bytt till mina nya 20or. Fan va bra det blev. |
|
|
Monterade de nya fälgarna på den lille!! Blev riktigt lyckat.. Se de fem första bilderna i länken! Länk |
|
|
Jag har satt på Coilovers nu och ska strax byta till Sommarfälgarna! :) Överdriv gärna men överdriv inte så mycket så det går till överdrift! |
|
|
Tog ut o rasta monstret på väg till jobbet imorse och man kunde inte ha haft en bättre start på dagen :) BMW M-POWER |
|
| lämnat in den i Nacka för att fixa bränslevärmaren........ | |
|
Hämtade den från service på morgonen och kunde inte förmå mig att parkera den hemma efter att ha varit utan den en vecka så det blev att ta den till jobbet. Jag njöt varje meter jag åkte kan jag lova och V8:an är magisk. |
|
| Beställde 23 liter olja till den. | |
| Böt ut mina slitna framdäck. Sitter nu fyra st Duro Preforma DP8000. Billigt lågprisdäck men jädrar vad positiv jag är över dom! All spårkänslighet har försvunnit och bilen känns solid och med bra grepp (på torr mark). Dimention 235-35-19. Rekomenderas till er som vill "spara" lite pengar till annat i sommar! | |
|
Parkerade om den på fyllan glad valborg! |
|
|
Skruvade bort mina tre nbb-extralysen som någon förb***ad j**la samhällsparasit hade roat sig med att bryta sönder. Äckelmänniskor. Låt andras saker vara ifred. Efter det bytte jag blinkersspak eftersom bc-knappen slutat fungera. Sen lagade jag den trasiga spaken så nu har jag en i reserv. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Klappade den ömt o sa "Vad är det som bekymrar dig i framvagnen min varvvilliga vän?" men den svarade inte. Misstänker främre staget som håller spindeln. |
|
|
Jag sålde min 745:a! Den kommer att få ett härligt sommarbilsliv :-) Niklas Fransosen |
|
|
Bytte bakjulslager microbrytaren till bakluckan justerade handbromsen och tvättade. 628csi |
|
|
Glömde skriva E46 320i 28000mil. 628csi |
|
| Dammsög bilen riktigt ordentligt. Gjorde en seriös tvätt så nu skiner pärlan. Åkte ner till röda sten i gbg och tog ett par nya bilder till annonsen. | |
| Körde med taket öppet för första gången i år. Ahh. | |
| Idag sålde jag min 320xd till förmån för något nytt, återstår att se vad.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.