|
Sida 26 av 63
|
|
|---|---|
| Besiktigade M5an idag. Blankt papper, perfekta värden. | |
|
Köpte bilen =) |
|
|
Ställde av BMW:n Bara Min Wagn! |
|
|
Körde ett par mil med 1M idag. Tvätt och avställning inför vintern blev det ikväll. jag har simpel smak men jag är bara nöjd med det bästa! 1M |
|
| Service, ny olja mobil 1 0w-40, luft olja & kupefilter. | |
| Bes 750n gick rätt igenom, perfekta värden:) | |
| Idag fick E39,an en finare bakdörr, i morgon får den framdörren bytt och kommer inte snön snart så får den 2 till=) knökigt o tungt men lättmekat som vanligt med BMW | |
DA 245 318d Touring -10
X3 3.0i-04 523iT-00 850ia-91 850ia-90 320icab-91 2002turbo-74 M2-75 2002tii-73 2000touring-72 2002-75 2st 2002-69 |
Polerade strålkastarna på M5:an, blev som nya :) |
| Lackerade underredet. | |
| Ja hur gick det med det Marin, tog du några bilder ? | |
|
Fick hem BMW Performance Carbon Fibre strut bar som jag letat med ljus och lykta efter ett bra tag nu. Dessa tillverkas inte längre av BMW och finns inte heller kvar på deras lager. Ebay var länge tomt men så för 2 veckor sen dök ett ex upp i Tyskland. Nu fattas "bara" Performance fälgarna sen så är bilen fullt kittad med dessa options. Ska ju så klart även monteras på bilen men just ligger det och svartkolfiberaluminiumdelarglänser på matsalsbordet :-) Niklas Fransosen |
|
|
Bytte till nya Bosch Aero Twin. Tog 5 sekunder per sida. Oj så mycket smidigare det blivit på senare tid att byta blad. ------- //Lövet |
|
| captainoats: Se originaltråden! | |
|
marin849, Länk? mvh/ Anders |
|
| Länk | |
|
Ställde av cabben i dag. Nytvättad, motorolja bytt och nu står den i varmgarage tills våren kommer! /Scnitzermann |
|
|
Ställde av 740in igår. Sedan köpet av 530in i torsdags har jag: Bytt framskärm, huv emblem, plaströr till generator kylningen, led i reg belysningen, fixat till dom matta baklysena med concept vista, dammsugit, handtvättat samt interiörtvättat. Har även beställt olja från levoil.de samt alla filter från mister-auto till bägge bilarna som ska bytas omgående sen är jag nog nöjd ett tag till :) |
|
| Menar du att du använt Concept Vista på baklysena i luckan? Funkar? | |
|
marin849 Jepp, dom mjölkiga matta förb-nnade baklysena på luckan. Mina var sjukt matta och jätta sträva när man tog på dom. Hade Vista sedan tidigare och tänkte varför inte lär ju inte bli sämre. Resultatet funkar i mina ögon men dom blir ju inte nya av det men mycket bättre än tidigare iaf. Tror man kan få bättre resultat om man inte har överdrivet matta baklysen som jag hade. Kan tvätta av imorn och kolla hur det står sig om du vill? Synd att jag inte fotade före och efter :( |
|
| Våtslipade mina och sedan polerade, blev som nya! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.