AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
400.498

Vad gjorde du med din BMW idag?

Sida 11 av 63
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Clubsport:

Synd att du inte tog bild på det. Du kanske ska reklamera schampoot?
Grodan:
Ja, det borde jag ha gjort. Ska garanterat klaga på produkten hos åf.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tvätta den igen med schampoot och ta bild, hehe. Skoja bara. :)
Rastade en M5 E39! Låg och körde fullt efter ett rödljus och jag tankte vadfn är det som ligger bredvid som hänger med sen segade jag mig sakta ifrån tills jag måste bromsa för en buss. Döm om min förvåning när jag ser att det är en M5:a!
Den lät inte frisk, men ändå. Killen i M5:a måste ju ha blivit knäckt av att få spö av en standard 335:a...
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Det kanske var en "fejkad"-M5. :)
Det tror jag inte, men en E39 M5:a måste ha hunnit med en 20.000 mil. Vanos-rasslet lät inte kul...
sc
356
scorpower
E61 523i 2006
Har idag lagt till amerika låsning på bilen dvs ett tryck på lås upp så låser bara förardörren upp sig och två tryck för alla. Samt att bilen låser alla dörrar när man kör iväg, får se hur länge det är roligt.
k3
51
k3
X3 20i 19
Damsög hela bilen putsa invändigt kolla oljor mm.tvätt imorgon allmän puts man måste ju va anständig när man drar till Danmark på måndag.

k3 bmw cs#8231
Lilla bilen fick nya stift, olja och filter. Den blev nog glad över det :)

/Bellamy
Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
Ute och gled lite i solnedgången. Var alldeles ensam på vägen. Heeeelt wonderbart.
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Min bil fick en ny ventilkåpspackning och 8 nya tändstift
Monterade BMW Club Schweden reg.skylten och upptäckte att jag måste ha nått som dämpar på baksidan av skylten..
GI
53
GIDE
Bmw M3 E46 -03
Testade GoPro kameran på bilen :)

Länk
Användes Turtles Tyre and Bumpershine för första gången och det kan avslöjas nu som den sämsta affär jag någonsin gjort. Smetade på produkten enligt bruksanvisning, det blev riktigt stiligt. 2 mil och ett regnväder senare finns inte ett spår av produkten kvar på däcken.. Inser nu att produkten enbart är avsedd för bilhandlare och bilhallar...
ha
43
hasse29
MB AMG S63 -07
Lämnade in den till BMW och håller tummarna att jag inte blir helt skinnad.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
hasse29:

Fick du inte offert innan du lämnade bilen? Det gör dem alltid på BMW i min stad.
Kom precis hem efter 3 veckor lång semester runtom i Europa. :)
sc
356
scorpower
E61 523i 2006
Tvättat bilen, monterat nya 640nm gasfjädrar till bakluckan, monterat på nya bakdäck. Blev en hel del gjort idag faktiskt :)
Be
25
Berntsson
525i Vanos -92
bytat alla tändstift och olja, samt oljefilter. samt pluggat ur tändspolarna en efter en med tändningen igång, för att se om det var nån som var kass, då jag har en lite orolig tomgång. //Mvh - Berntsson
Monterat centreringsringarna till mina BBS RC 300 på E39:an med ett mycket gott resultat. "Omöjligt" att få tag på enl. de däckhandlare jag haft kontakt med här i Göteborg. Hittade dem på tyska eBay för 223 kr inkl frakt :-)

/Magnus, BMW CS # 07317

Mina bilar: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.