|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Inte för att det spelar så stor roll men efternamnet säljaren har idag har han tagit från sin fru. Det han hade tidigare var lite svårare att uttala. ___ //Ulf |
|
NeZaN |
Kan inte göra annat än hålla med. Den där bilen blir det inte för min del iaf. Det står nu mellan en Lemansblå 01:a och en Carbonsvart 02:a. Båda Svensksålda. Båda har runt 11500-12500 mil på mätarna. Den ena saknar dock navi och har silverstoneskinn istället för helsvart. /NeZaN |
| Programmer: Jaså du har också haft kontakt med denna säljaren tidigare? :) | |
| NeZan ute efter en M5 igen ser jag..Satsa på en s.såld vet ja. | |
|
crli9194: nej det har jag inte men 1 minut med Google ger mycket information... ___ //Ulf |
|
|
Ny sänkning och nya bilder. Den ser onekligen fin ut men något lurt känns det som. Länk |
|
NeZaN |
catch_me, det blir nog sv.sålt. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om det är sv.sålt eller ej då jag uppfattat importbilarna som mer utrustade än de svenska, men har nu två st. på G och båda är svensksålda. crli9194 Tänkte precis länka till den. Den ser faktiskt riktigt fräsch ut, men faktumet kvarstår att det är en 00:a och inte en 01:a. 4:3 navi, gamla ratten, telefon med sladd osv. Riktigt fin däremot /NeZaN |
|
Samma snubbe höll på med en försäljningen av en 540 (mörkblå) i ett halvår tror jag innan han fick den sålt. Extra knäckar kanske med bilförsäljning? BMW M-POWER |
|
|
Sålde även en vit 528 fotograferad på samma uppfart vilken såg fin ut på håll men nalkandes rost på bakluckan. Extraknäcker nog ja, frågan är vad han har köpt denna lågmilade -00 för när den ska säljas för 155.000kr med vinst? |
|
|
nezan: Har du pratat med säljaren till denna vagn? Länk Jag är oxå återigen på jakt efter en fin M5 E39:-)... MVH Peter |
|
NeZaN |
peddan Jag har kikat lite på den där och konstaterat att den inte är någonting för mig utseendemässigt. Den har krom runt rutorna, saknar vingen plus att det är Blå/Svart skinn... I mitt tycke rätt fult och och jag köper en för 150+ ska den vara mer som jag vill ha det. Har en M5:a på G nu som förhoppningsvis blir min så fort X5:an försvinner. Men den är ju fin i skicket! /NeZaN |
NeZaN |
Däremot är det ju helt ok med en Lemansblå och blå/svart inredning. Mer än vissa andra man sett med det skinnet i en svart. Återigen min egna smak :) /NeZaN |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.