|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska fixa lite lackskador på min bumse, och har kollat hos de två lackverkstäder som finns här på Gotland.. Har ytrost på underkanten av framdörrarna, båda sidor, plus skärmarna. Och vill också lacka ner bilen (fram och bakspoiler). Fick ett pris på 4500:- på det billigaste stället... (2500:- för dörrarna och skärmarna, och 2000:- för nerlackningen) Är dett ett rimligt pris? Är rätt så oerfaren ang lackningar.. | |
|
Tjena! Om färgen ingår i det priset så skulle jag säga att det är ett mkt bra pris. Mvh Jens |
|
|
Jodå, det är inkl moms, färg, arbete.. allt.. Får bara hoppas att man kan lita på stället... typ, ligger ute på landet, ser ut som en ombyggd ladugård typ.. Finns dessvärre inte så många ställen att välja på här ute. |
|
|
Lackade ner min E36'a plus rostlagning på 4st. dörrar och hjulhusen inkl. lackering av dessa ytor. Lackade även takluckan. 6000kr inkl. färg. 4500:- låter billigt. Mvh Henrik. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Hyfsat bra pris.Att lokalerna inte fallar i smaken ska du inte lura så mycket på, för det är inte där talangen sitter hos en bra lackerare.Det vet jag av egen erfarenhet.Utan det är slutresultatet som räknas. En bra lackerare är även konstnär:))För det bygger mycket på talang och den som håller i sprutan. MVH Hasso |
|
Lackade ner min 328:a hos Bilskadecenter i Sthlm. 5000 spänn, med kvitto. Mkt. bra resultat. Självklart hade man kunnat pruta lite... men med risk för sämre resultat. /JockeMan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.