|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar vilket bilvax som är bäst? Har testat turtel "blå" men var så där! | |
|
Sonax har en del som är OK. Gillar personligen Meguairs prylar. /Bellamy |
|
|
Länk Menzerna Power Lock är ett bra medel.. KÖP INTE SONAX, TURTLE eller något av dom andra "mack-vaxerna".... Dom är Seriöst riktigt dåliga. Glöm inte att polera bilen noga innan applicering av vax också. Men det antar jag att du har koll på eftersom att du bara frågade efter vax. |
|
| Testa Lahega. Har svårt att tro att du kommer bli besviken. Riktigt bra grejor. | |
|
Har ingen aning, har själv aldrig polerat någon av mina bilar utan bara hjälpt några kompisar. Dom körde med ett tyskt vax. Vad behöver man ha?vax?fin duk? |
|
|
Hmmm...Sonax är ju typ "bäst i test" på nästan alla testsiter...och för mig funkar de allra bäst faktiskt Frasse |
|
|
Om jag inte missminner me jså finns det både "mack Sonax" och bättre varianter. Har också för mej att de har vunnit en del tester. /Bellamy |
|
|
Själv brukar jag använda mig av Autosmarts produkter och dem funkar kanon. (inte så dyrt heller) BMW M-POWER |
|
| Vart kan man få tag på någon av dom produkterna som ni har kommit fram till!? | |
|
Annars finns det mycket tips i min tråd: Länk Bättre att samla allt där, antar jag. |
|
| ja det har du kanske rätt i! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.