|
|
|
|---|---|
|
Hej! Om allt verkar ok med bilen kommer jag köpa denna i eftermiddag: Länk Skulle därför uppskatta snabba kommentarer eller synpunkter. Är det något ni tycker man bör se upp med..? Jag har förstått det som att bilfirman är seriös. | |
|
Hur lång garanti får du på den? Hade jag lagt de pengarna hade jag nog kört och tagit M Test innan garanti tiden tar slut alla fall. Kan vara värt den lilla slanten om man ser till vad du ska ge för den. Om det är bra pris eller ej kan jag inte svara på. Bara du känner dig nöjd och det är det som är huvudsaken. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Sen är det ju vanliga slitage delar som både kan vara helt och kass på den. Bilen är ju snart 3 år gammal. Personligen bryr jag mig inte så mycket på antal mil. Är själv gladare för långmilare som gått c:a 4000 mil/år. Oavsett vilket så just de slitage delar som kan finnas, kan de säkert finna åt dig på M Test. Du kan ju även helst innan köp ta den till M Test och eventuella fel ska fixas eller dras av på priset. Vill inte verkstaden att du M Testar den, så är säkert något galet. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Det är "nya bilen". Är du nöjd med pris/utrusning är det bara att köra. //MArin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.