|
|
|
|---|---|
|
Har själv ingen erfarenhet av dessa system, men dom ser bra ut till en rimlig kostnad. Är mest passformen man undrar över. Vill inte att slutrören ska sticka ut en dm utanför som vissa system kan göra, ser så himla B ut. Även ljudmässigt vore de ju trevligt att höra ifrån någon som har erfarenhet av detta? | |
|
Har inte sett på E46, men monterade på min E36. Kanske inte så relevant för dig, men tänkte ändå berätta att passformen var kanon, och ljudet var underbart. Diskret ljud vid låga varv, men när varven kom fick den ett riktigt gött skrikande ljud :) |
|
|
Är intressant, för om de är så på e36 lär de ju inte vara några större skillnader till e46. Dom ligger i en helt okej prisnivå om man jämför mot vissa andra system. |
|
|
Har du någon länk? ___ //Ulf |
|
|
Kolla med dom här priserna riktigt bra ring o fråga om du inte hittar. han ordnar fram det du ska ha. Länk |
|
|
Länk sen finns de ju även nåt på ebay. Är väl inte de billigaste du kan hitta, men tror de är riktigt bra grejer eftersom mycket av deras övriga produkter håller hög klass. Motsvarande till ferrita kanske? |
|
| Här finns de också. Länk | |
|
Dom hade ju faktiskt riktigt bra priser där. Undrar hur kvalitén är på dom i aluminium i jämförelse mot dom rostfria? Känns även som ljudet blir lite annorlunda i dom? |
|
|
Jag har ferrita rostfri på min e36.Passform och ljudmässigt kanon. Diskret på låga varm och helt underbart när man drar på lite:) Dessutom livstids garanti! Inget kina mög:) |
|
| Håller med, hade ferrita på min e36 också förut. Dom har dock inte några färdiga system till e46 som dom har till e36, och byggkostnaden hos ferrita ligger på ca 11500:- och de känns ju inte speciellt aktuellt. | |
| Jag köpte en modellanpassad supersportslutdämpare i höstas till min e46 320ci. Skall monteras nu i helgen i samband med påställning!! Kan återkomma med omdöme då om ngn är intresserad :) | |
| Alltid intressant att höra, så du får gärna återkomma med resultat. | |
|
Will do! cheers, Anton |
|
|
Nu har mitt supersport 2x76mm på ett tag och måste säga att jag är otroligt nöjd! Passade rakt av och låter super mysigt, absolut inte för mycket men lite dovare och lite mer!! Ska lägga upp bilder men får bli efter valborg =) Cheers, Anton |
|
|
Kommer låta ännu mysigare efter ett tag när den har fått "bränt" in sig lite grann. Ska bli intressant att se bilder sen. Försök få en så man ser hur slutrören ser ut i förhållande till bakkjolen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.