|
|
|
|---|---|
|
Länk hade gått vid besiktningen 2009 nästan 25000mil USM334 | |
| Tur att den är 100% röstfri iaf!! | |
|
Hur fick du fram mätarställningen? - Den är tom hos transportstyrelsen på nätet för mig. //Anders |
|
| Har du sett att mätarställningen är ändrad på riktigt eller har du bara läst annonsen? | |
| ringde till transport styrelsen samt pratade med ägaren som hade den mellan 2004-2010, och den var inte röstfri när han ägde den.. :) | |
| GE vilken annons står det att den är backad i eller vad menar du? | |
| Jag menar om du har sett vad det står på mätaren. Det som står i annonsen behöver inte nödvändigtvis vara detsamma som står på mätaren. Därför undrar jag om du själv har sett bilens mätarställning. | |
| har självklart ring till han som äger bilen och han säger att den har gått 19500 mil samt att det inte går att backa mätaren på en sådan bil.. | |
| Du kan ju informera honom om att den är skruvad, säljer han ändå den med den mätarställningen så gör han sig skyldig till bedrägeri, böter eller fängelsestraff. | |
|
Årsskatt, kr: 9001 Huga! Vad konstigt att mätarställningen inte finns med hos transportstyrelsen.. |
|
| mätarställningen från förra bes fanns inte med, hon på transport styrelsen tyckte det var märkligt med.. | |
| Kan det inte vara pixelfel då? Har inget i mina 3 senaste besiktningspapper pga detta då de inte vill notera mätarställningen vid minsta lilla pixelfel då det finns risk för feltolkning. Däremot står det "Mätarställning oläslig" på mina papper har jag för mig. | |
| Tack för varningen, jävligt tråkigt att det ska vara massa fiffel med dessa bilar hela tiden. | |
|
Synd på så fin bil.. :( Men 9k i årsskatt är ju INTE billigt. //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.