|
|
|
|---|---|
|
Hej!!! har fullt med vatten höger bak(på golvet bakom passagerar stolen) Någon som vet om det går någon dränering från antigen panorama taket eller ac där som det kan ha blivit stopp i? Har prövat att hälla vatten på både panorama taket och lister runt dörren men ser inte att det läcker in något!! Tacksam om någon kan hjälpa mig Bilen är en 530d e61 -07 | |
| BMW brukar ju utvecklas en del mellan modellerna, men vissa typiska missar brukar obemärkt passera till nästa modellserie. Därför skulle jag kolla om det som på E39 kan vara plastfolien bakom dörrklädseln som strular. Även om dräneringen i dörren är öppen så brukar det tydligen rinna vatten på insidan av plasten, som om den har släppt i limmningen i nederkant släpper ut vattnet mellan dörrklädseln och plåten. Kolla om det är blött på mattan ända upp på tröskeln mot dörrens underkant. | |
|
Jag har kollat men det är inte blött på mattan upp mot tröskeln det är bara nere på golvet det är blött. Det kan inte heller ha droppat ifrån takluckan eftersom jag har barnstolen där och då borde den vara blöt men det är den inte. |
|
| Kolla under bagagegolvet.. Där kommer panoramavattnet ner, och det är inte alltför sällan som det då blir stopp i dräneringen. Då fylls utrymmet under bagage upp först, och sedan kan de rinna längs golvet in i kupen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.