AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.968

Be om ursäkt.

Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
Till alla bmw entusiaster här på autopower för att ja sålde mina bmw bbs alu fälgar till en raggare.

Dom skull ju ha stannat kvar inom "familjen".
Borde fattat när tjejen hans fick byta hjulen och han stog å titta på.
Jag tog för givet att dom skull va bmw fantaster men när jag började fråga om deras bil å säger att bmw är bästa bilarna dä...så häver han ur sej att det där är ju bara deras pendlar bil. Dom hadd ju en "riktig" bil hemma. En raggarbil.
Min glada min försvann genast. Slutade genast att prata med killen å ignorera han å hjälpte tjejen med hjulbytet istället.

Ja ångrar mej djupt att jag lät dom få köpa hjulen där....förlåt alla bmw entusiaster..
Jag visste ju int att han va raggare förrän det va försent.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Haha, du är förlåten. Hoppas han inte vet att GM´s lilla bultcirkel är 4,75"=120,65 mm. Då kanske du får se dom på en amerikansk van! :)
Pe
644
Peter_55
540iA Touring -99
Usch då. Det var illa.

Vänd dig genast mot München och be Franz Josef Popp om ursäkt 10 gånger i snabb takt så kanske det går bra.
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Hahahaha, fail! :)
Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
Hemsk tanke Anders.
Fälgarna satt ju på en e34 förut och dom hadd en e39:a så fälgarna passa int ändå. Centrum navet var lite större. Great tänkt ja..då får ja dom kvar. Men dom skull ha dom ändå...hmm..
Bara int dom dyker upp på en raggarbil för då jääävlar.

Ska ja genast gö Peter. Få hoppas Franz lyssnar.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Ja, alla 5-bultade BMW har ø72,5 medan E39 har ø74. Tror du verkligen att han är svarvkunnig då han kört både BMW och en amerikansk gunghäst och ändå hävdar att den senare är en riktig bil?!
Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
tro int han va svarv kunni. Han ringde sin bror och hörde om han kunde göra det. Men å va dum bruka ju va ärftligt så dom fälgarna ä nog kanske förstörda totalt snart då.
Men hellre det då att dom är total förstörda än att en sån där ena typ ska ha dom.

Hur har man mage å tro att sån dä raggarbil ä nån riktig bil?? Bortom mitt förstånd. Dom bara ligger ivägen på somrarna.
Ett prakt exempel på att pengar styr i slut ändan ?
Ingen är perfekt :-)
Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
va ju snarare att jag fick reda på det för sent att han va raggare. Hadd jag vetat det före hadd ja int sålt dom till dom. Var ju 7 st som ringt så jag hadd ju kunna vänta.

Dom hadd åkt långt å när tjejen höll på pröva byta hjulen häver grabben ur sej att han hadd en raggarbil.
Ja kunna jussom int backa ur helt plötsligt å säga...nä...tänk int sälja dom då till er.

Fast ja tänkt det....men jag sa det inte. Det erkänner ja. Att ja är int perfekt. Hadd ja vari dä hadd ja bitchslappa killen å tagi tebaka hjulen direkt.

Ja skull ha intervjua dom först. Få gö det nästa gång.
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Jag förstår dig darkus. Jag ångrar att jag sålde en bil till en bortskämd snorunge och det grämer mig än idag vissa gånger.

"Riktiga män kör diesel"
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Ä fäll ing fel på en häfti raggbil??

Klabbarparn
Visa användare
227
darkus
BMW 530i -94
inge fel klabbis??..lättare å räkna upp va som är rätt. Å det finns inga.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.