|
|
|
|---|---|
|
Har en BMW 525 Tds -93. Inga mätare fungerar. bara om man kopplar väck batteriet en stund så fungerar mätarna igen någon dag eller så. Har precis tagit ur mätarna och följt instruktionerna som finns under "Mekartips", men det ser inte alls ut så som på bilderna. Hittar varken kondensatorer eller batterier. Någon som har en lösning på mitt problem? | |
|
Har hatt tilsvarende problem på mitt instrument.Jeg forsøkte med lodding og div. feilsøkning i flere måneder, men ingen ting hjalp. Til slutt stod det bare CODE i kilometerdisplayet. Jeg byttet først kodestikker, og da kom alle instrument igjen.(ca. 1.000 for stikker, og 500-1000 for jobb) Desverre hadde jeg mer problem, slik at hele printkortet ble byttet.(4000 for kort, 800 for jobb) Bjarte |
|
|
Jo så står det. CODE i kilometerdisplayen. Vad menar du med kodestikker? Vad är det du har bytt? Vad är printkort för något? Kan man byta dessa saker själv? Går det att få tag på begagnat? Tack för dina svar B.M.W. Åtminstone en hjälp på vägen. |
|
|
Kodestikker er en liten plastsak som sitter på baksiden, hvor kilometerstand ligger lagret. Denne kan skape dette problemet. Jeg tror det behøves spesialverktøy for å ta den ut. Med printkort mener jeg hele bakstykket på instrumentet. Jeg har vært i kontakt med 8-10 bilskroter i sverige, men ingen har brukt kort med kun 2 kontakter som det var på mitt. 1500 - 2000 kr for et brukt uten garanti synes jeg blir for risikabelt Bjarte |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.