|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Undrar vart man kan köpa svarta njurar till E39 till vettigt pris? Är det skillnad på njurarna på M5 jämfört med vanlig E39 med M-Paket? Blogg för er med stort bilintresse: Länk | |
| snygg sida! | |
| m5 har inte svarta njurar, jag beställde mina från ebay, taiwan med USD, blev cirka 180kr ink frakt hehe :P | |
|
Tackar johnstefan. Nä jag vet att M5 inte har svarta njurar. Men tänkte om det var någon skillnad på vanliga och M5? Och vart man kan köpa svarta njurar? ebay kan ju funka. Ska kolla där lite. Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Nån som vet? Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
| Länk | |
|
Tackar! Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Tycker Hova´s svarta grill med X5 look ser riktigt maffiga ut, men det gör priset också :/ Länk |
|
|
Jag köpte mina härifrån: Länk 512:- inkl. frakt o allt ner i brevlådan. Passar perfekt. Bilder kan ordnas om du vill. |
|
|
Ser och låter ju bra :) Kanske man skulle beställa därifrån då. Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
|
Som tomtebloss skrev beställ från ebay kostar inget och frakten e lika bra som i sverige om inte bättre! M5 njurar e njurar som går ut lite på sidorna ser modernare ut, allt annat är vanliga som går precis innanför plåthålen för njurarna. Färgen på de har inget med m5 eller inte att göra, men vanliga m5 hade chrome :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.