|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla det här mitt första inlägg och jag äger min första BMW nu . Det blev en 320 dt E91 2008 som jag importerade från Tyskland den har det mesta i utrustning man behöver mycket nöjd är jag varför har man inte ägt en BMW tidigare :) Till frågan den är ju Tysk bilen med andra ord Tysk manual finns det att köpa en svensk instruktions bok ? skulle behöva en En till fråga kan man få bilen att tala svenska då skulle man förstå vad den säger :) ? ( telefon bluetooth ) Tack för svaren // Johan | |
| Hos BMW kan du få både en instruktionsbok och en språkkurs till bilen så att den pratar engelska. Ett tips är att byta språk i samband med service. | |
|
Dör man utan att ha ägt och kört en BMW så har man inte njutit till fullo av allt det som denna värld har att erbjuda. Var själv en sväng igår eftermiddag på Dalarövägen, ta svängarna på den vägen i 130, då är man stolt över att man kör en BMW. Jag tror du kan köpa en svensk manuall från BMW-återförsäljare, grattis till bilen förresten kojje. |
|
|
Tack för snabba svar . Imorgon ringer ringer jag BMW i Luleå Om dom vill hjälpa mig dom brukar inte vara så Hjälpsamma om man importerar men jag tycker det Är samma bil som en svensk . Tack åter igen för snabba svar Mera tips sitter inte fel Härligt att vara här på BMW forumet :) // Johan |
|
|
Välkommen förresten =) Att BMW skulle kolla snett på dig för att din bil är från Tyskland är mindre troligt ;) Har själv haft direktimport och det har inte varit några som helst problem eller gnissel hos BMW. |
|
|
Ok då vet jag fick bara den känslan när Jag pratade med dom ang rails och efter montering Tack igen för alla snälla BMW ägare Ringer imorgon . Jag håller tummarna för imorgon kanske Transportstyrelsen har gjort ursprungskontrollen jag vill Köra min bil :) // Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.