|
|
|
|---|---|
|
Jag ska snart sälja min bil och upptäckte nu att efter att regbeviset skrevs har jag flyttat typ 3-4 gånger... Gäller det fortfarande eller måste jag beställa nytt? | |
|
Jag skulle beställa ett nytt... Blir sånt strul (har precis varit med om det ) men då var det jag som köpte en bil och vi skickade in gamla ägarpapper... då var iofs så att förra ägaren hade nyare regbevis än det vi skickade in men... Beemoholist javisst! |
|
|
Det gäller fortfarande, transportstyrelsen har alltid din senaste bokförda adress, Vilken adress som står på registreringsbeviset har ingen betydelse, för dom läser bara personnumret på det. |
|
|
@The Stig 1: Om Du söker på Transportstyrelsen på Ditt regnr så ser Du vilket sk utfärdande datum som är det senaste utskicket. Det är detta som gäller och inget annat !! Har Du ex ett äldre datum på Dina fordonshandlingar eller ett annat än det som står angivet hos Transportstyrelsen så är detta ogiltigt. Samma datum skall det vara. |
|
|
Precis, det skall vara det senaste utskrivna reg-beviset, Alexander |
|
| Det gäller fortfarande. Men det gör ju inget att beställa ett nytt, så slipper nån fundersam spekulant bli osäker på att allt är i ordning. Ett nytt kommer på några dagar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.