|
|
|
|---|---|
|
Hej, nån som vet hur man enklast får tag i bmw originalfärg för att laga stenskott? Bor i Malmö. | |
| Går in på BMW? | |
|
Är det så enkelt? Jag hittade inte färger i deras produktsortiment på webben. |
|
| Jag har då köpt stenskottsfärg på en BMW-verkstad, men har för mig att det inte var lagervara. Åtminstone inte här uppe i våra små städer. Färgkoden sitter troligen på vänster fjäderben i motorrummet (gör på E39 åtminstone). | |
|
bmwsupporter Om du vill få ett bättre resultat så kan jag rekommendera: Länk Tar ju några dagar att få hem förstås. |
|
|
PWtec: Funkar det bra den länken du rekommenderade? Jag har många stenskott på huven/fronten och vet inte hur jag ska fixa dom utan att lämna in bilen till lack. Lackstift och sånt har aldrig fungerat vad jag sett men detta ser bra ut om man kollar på demonstrationsfilmerna. Någon som provat Länk och kan berätta? BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. |
|
| Verkar för bra för att vara sant? | |
|
Funkade bra, fördel att kunna lägga på flera lager tills man är nöjd. Det krävs lite övning för bästa resultat. Vill nog påstå att resultatet blev över förväntan. Det har hållt sig bra också. Köp helst det stora paketet, sealern får man snåla lite med. |
|
| Även jag har prövat den och den är bra. Som sagt övning och tålamod så blir det bra. MEN tro inte att du kan trolla bort stenskott och grejer. Många har för höga förväntningar på produkten. | |
| Även jag har prövat den och den är bra. Som sagt övning och tålamod så blir det bra. MEN tro inte att du kan trolla bort stenskott och grejer. Många har för höga förväntningar på produkten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.