|
|
|
|---|---|
|
Har varit iväg och kikat på denna bilen Länk Vad jag fått veta om bilen är: 2 ägare, förra ägaren var en herre i övre 40års åldern 2004 årsmodell m-paket italienimport 2008, bilen hade då gått 8000 mil sportinredning med alacantra,tyg och svart innertak Bilen såg väldigt bra ut, kändes bra när jag körde den, dom berättade att länkarmarna ska bytas samt att 2 nya sommardäck ska monteras nu till det tråkiga, finns en repa på bakskärmen som är kanske 20-25cm lång, ner till grundlacken, repan ligger under linjen som följer bilen så att säga vad tycker ni? verkar den prisvärd? funderar på att buda 105 p.g.a repan samt miltalen | |
| ingen som vet råd :(? | |
| Kontrollera historiken väldigt noga. Chansen är väldigt stor att bilen är mätarskruvad och i verkligheten gått det dubbla. | |
| Kolla upp milen med Bmw…finns stolsvärme…har en 330 touring 00 är en grym familjeräser . | |
|
har nu kollat upp bilen med förra ägaren, en äldre herre i 50 års åldern Han säger att han varit väldigt nöjd med bilen, köpte den av en bilhandlare 2008 som hade genomfört importen troligtvis, han gjorde en mätarkoll hos bmw och bilen verkade helt ok. när han köpte den så hade den gått 6200 mil, nu är den uppe i 14 800, så den har gått nästan 9 000 mil i hans ägo under 3 år Han har skött all service precis som man ska, enda större felet han haft var att motorstyrenheten gick sönder, den byttes då till en ny hos bmw Vad gäller repan så är jag fortfarande kluven, vad kan en sådan repa tänkas kosta? har en bild på repan som jag fick av handlaren för ett tag sen Länk nånsom vet ungefär vad det kostar? vad tycker ni allmänt om bilen? |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
fick en prisuppgift av den lokala billackeraren om att lackera en bakskärm för ca nått år sedan, och det skulle gå på knappt 400 kr tror jag, o det var helt vitt. annars så tycker jag den verkar ligga hyffsat okej i prisklass. men då ska det inte va några dolda fel för det priset. |
|
har ju kört bilen och tittat runt på den, den verkar vara i fint skick förutom repan, hittade ingen rost i skärmar eller dörrar men de e ju skärmen som måste göras iordning, beläggen bak va dåliga... sen vet ja inte när e nästa inspektion II? nån som vet? |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
det brukar vara 2500mil mellan servicerna. bara att kolla när du startar den då står det km kvar. tycker inte du ska oro dig för repan, bara att fara till en lokal lackverkstad o få en offert o det bör inte va några bekymmer för dem, det är svårt att hitta en bil som är perfekt så länge det bara är något litet som går att fixa för en vettig peng så ska man inte vara rädd. känns bilden bra i övrigt så slå till. dom är inte lätta att hitta i bra skick me m-tech 2 och allt. sj letade jag i 7 månader och körde ca 2000 mil innan jag hittade min. lycka till :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.