|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hur mycket kan en 325xi -02 sedan, manuell. kosta? Den har rullat 6400mil och tydligen det mesta i utrustningsväg. silver.. Har inte sett den själv ännu men kan 130k vara rimligt? Har ingen aning då jag inte hittar någon sådan på blocket. Vad tror nu experter? | |
|
Det lät väldigt dyrt. / Erik |
|
|
Köpte min 325xi touring-06:a med automat och ca 14000mil på mätaren för 160k för knappt ett år sedan, svensksåld med de flesta utrustningspaketen. 130k för en snart 10år gammal E46:a är inte rimligt. Kolla vad övriga 325-02 står i för pris och lägg på några tusen till för fyrhjulsdriften så kommer du nog närmare sanningen. |
|
|
ja om jag jämför med andra 325 som gått under 10000 mil runt -02or så verkar inte 130 vara så långt ifrån.. jag kan ju inte jämföra med en bil som gått 3 gånger så långt eller? men det är klart ju billigare desto bättre. |
|
| Jag skulle inte betala över 100 000. | |
| Visst är det så att den inte har gått så långt men det är fortfarande en E46:a som snart är 10 år gammal. Att många sätter ett högt pris på sin bil på blocket för att den har ett lågt miltal betyder ju inte att dom får det dom begär... | |
|
okej.. tack så mycket då vet jag. |
|
| Jag hade aldrig köpt en E46 från 2002 för 130.000kr. Den saknar rostskyddsgaranti, vilket är nästintill nödvändigt på E46 då de tenderar att rosta mycket. Spara då hellre lite längre och köp dig en nyare E90 som är en bättre bil samtidigt som den har gällande rostskyddsgaranti. | |
|
Hur är det med rosten på nyare 3 serien?Det verkar som det är mångdubbelt större problem trots den förlängda garantin. F.öv. vill jag nog ha 115-120 för min 330 xi som gått 14 tusen.02 HN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.