|
|
|
|---|---|
|
Hej på er, var och kikade på detta exemplar. Det är italien import. Länk Gjorde en koll på BMW. Den har gått 3000 mil 2006 och 6600mil 2007, nyligen intagen och ska nu ha gått 9800 mil...hm....tveksamt om det kan stämma. Med den historiken borde det vara minst 9000 mil till på den , men man kan ju aldrig veta. Bilen saknar även nordenpaket och ingen underredsbehandling. Bilfirman AB Bilkompaniet i Örebro , är det en seriös firma ? Kändes lite halvt oseriöst när jag var där.... | |
|
Diesel, Italienimport, Örebro. Tre fel! Hoppa över den där. |
|
|
Billigare än vad dom kostar i Tyskland vid det låga miltalet. Skruvat är nog bara förnamnet. |
|
|
Säger som Anders... BMW, dieselmodell och Örebro gör att chansen för att bilen ska vara schysst är ganska små. Men kolla upp bilen (och firman) ordentligt om du gillar bilen. ___ //Ulf |
|
|
Hasso kommer snart med ett utlåtande kan jag nästan lova. Men som andra redan sagt, diesel, import och Örebro bådar inte gott. Sök på forumet ska du få se! Och googla på firman så ser du om de är seriösa eller lite mindre nogräknade. Niklas Fransosen |
|
|
Lite info Länk |
|
|
Det finns mycket läsning om företaget här på AP. Sök bilkompaniet på google så får du se. Jag måste tyvärr säga samma sak som alla andra. Örebro och import går inte hand i hand. AlanO |
|
| Dessutom inga sportstolar. Ingen xenon heller? | |
|
Inget xenon. (Xenonstrålkastarna har projektorlins) ------- //Lövet |
|
| Bilkompaniet är inte en seriös bilfirma. En seriös bilfirma har inte tandborste på kundtoan...Nej gör inga affärer med den mannen!! | |
| Kommer det många osande osanningar ur käften måste man kanske borsta tänderna flera gånger om dagen ;) | |
|
Haha! :-) Den kloke lär sig av sina misstag. Den smarta lär dig av andras... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.