|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har hittat en fin 320 sedan av 2000 års modell, Imola röd med M sport paketet (sportstolar, kolfiberpaneler, spoilers + 17" M fälgar) bilen är i fint skick förutom en del stenskott framtill på huven. Utrustning: regnsensor, multiratt, farthållare, business CD, stolsvärme, delmocka, sportchassie, mm. Bilen har gått 5800 mil & är svensk såld. Nu undrar jag om 205.000:- är ett överpris för denna bil, hur mycket är detta "stora" M paket värt? Jag tycker det är dyrt för en 320...man får ju en fin importerad 328 för samma slantar.. Tacksam för svar! /Klas | |
|
Det verkar vara ett rimligt pris. Stora M-paketet kostade ca 25' om jag inte minns fel.... Jag skulle nog satsa på en importerad 328 för 210' - 240' eftersom jag ser att du kört M3 och du skulle bli less på 150hk :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Tack! Skulle gärna ta en fin 328, men dom växer inte på träd direkt...speciellt inte med M paketet! Provkörde 320:an igår, och måste säga att den går ganska OK om man bara håller varven uppe. Billigare bensin & försäkring också.. Mvh Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.