|
|
|
|---|---|
|
Nu är det kört.. Ner med solskyddet hjälper inte längre! Länk //Anders | |
| Den där ser till och med ut att kunna fånga motorcyklister. Illa! | |
| Och dom behöver aldrig återkalla några körkort ( stor pengabesparing). | |
| Jäklar vad rationellt! Kontroll, åtal, rättegång och straff. Allt i samma låda. En nåd för oss skattebetalare! ;) | |
|
Dags att skaffa en sån här alltså (hittade i annan tråd) -> Länk Förpansrad med lite extragodis: 182A FIRE EXTINGUISHER 190A INTERCOM SYSTEM 196A FUEL TANK PROTECTED AGAINST EXPLOSION 940A ACTIVE DEFENCE SYSTEM 941A WEAPON HOLDERS |
|
|
Bättre att löpa linan ut ... Länk |
|
|
Haha fan vad läckert om det blev verklighet. Vilka besparingar samhället skulle göra.;) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Den här väljer jag som motmedel.. Länk skjuter dom på mig skjuter jag tillbaks | |
|
The world look so much better from a bulletproof car: Länk |
|
|
Man ska dock inte vara för kort eller sitta för lågt ner om man ska lita på solskyddet: Länk |
|
|
varför inte bara ta det hela till en helt ny nivå? Länk BMW ownz |
|
|
Men kom igen! Ska man köra för fort så ska man göra det med stil! Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Jag kommer ihåg en gång för flera år sedan när jag körde runt en kurva. Plötsligt stod det en kille med granatgevär över axeln och siktade på mig. Men det var en polis med laserpistol. | |
| Ja, när laserpistolerna kom, var det nog en normal reaktion. De har säkert varit nära att skrämma folk i diket duckandes bakom instrumentbrädan. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.