|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Vill ha tag i ett par tunna "fartränder" till den gamle bilen. De som sitter där börjar se vissna ut och tjejen tycker visst att de ska vara där... Men jag tål inte att se på det! Är en gammal delfingrå 518 så jag tänkte att en tunn blå och en tunn vit (bmw-färgerna...) kunde vara snyggt, jämfört med en svart och en grå halvdassiga... Fast det kanske är billigare att köpa ett par spraydosor på biltema, maskera och spraya dit två linjer? Någon som vet var man kan köpa nån fräck dekal att ha på kjolarna? De ser lite tama ut nu lixom... Men nått litet snyggt och smakfullt ska det vara! (dekaltrim är bra för oss fattiga entusiaster) |
Crusty |
Tja! Jag har gjort fartränder på min bil (celica) kostar typ 350-400kr för 2 rullar. tvätta bilen, knugga in med vatten o diskmedel, passa, låt torka o vips så har du dig en riktig räcer!!! =0) Nä, men jag måste nog säga att det blir jäkligt fräck med stripes!! Bor du i Malmö finns dessa stripes o löpa på Svenskbilutrustning!Lycka till! |
Crusty |
Glömmde säga att jag har breda stripes så det blir nog billigare om man köper smala! |
|
Viper ränder ? Mvh Patrik 325i -92 |
|
Crusty |
YES! Viper ränder! |
Ras.mus |
Var finns svensk bilutrustning då? |
Crusty |
Ras.mus: I Malmö, kanske du kan få dom på postorder eller nått?? M.V.H ///Crusty |
Ras.mus |
Alltså, jag bor i lund så de e lugnt... Men vilken adress? |
|
Vi har satt Viper ränder på en 244 Dl -77 , kungligt.... Mvh Patrik 325i -92 |
|
Crusty |
Ras:mus : Svensk Bilutrustning Ahlmansgatan 4, Malmö (Södervärn, där bussarna stannar) Tel: 040-929300 Ring först o hör om dom inte e slut eller nått! M.V.H ///Crusty |
Ras.mus |
Tackar tackar... |
|
Men är det inbte risk att det blir lite volvoraggare över bilen... Fast iofs det kan det väll knappast bli, det är ju trots allt en BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.