AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
559

M5:or på Cartrade i täby

Är det någon ide att åka å titta på dessa bilar?? Bor långt från Sthlm... Kanske rent av någon som varit å sett bilarna?
Har hört att dom har bluffat med mätare och serviceböcker...

Jag är ute efter en mycket fin M5:a i originalskick.

Direktlänk till de 2 m5:or dom har:

Länk

Länk
MM
95
MMmmm
BMW 318 touring
BMW 325ix (glädje)

Jag har varit där o kollat på bilarna, den ena e ett vrak den andra nja jag vet inte. jah har iallfall hört att dom skruvar mätarna men jag kan ha fel.angående Service böckerna om man kollar på karosssidorna i boken så e det modell e36 där inte e34, jag vet inte om det ska vara så eller samt att det inte e rikligt med stämplar. jag skulle inte köpa nån där iallfall.
Ok, tackar så mycket! Detdär med e36/e34 ska nog inte alls vara så...
Slipper man åka en massa mil i onödan då.

Nån mer som kan tillägga något om dessa två bilar..?
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
S38B38: ska du köpa en till?
li
1.959
liste
535i -89
Det finns vissa firmor jag ALDRIG skulle handla av oavsett objekt och pris. Cartrade är en av dom. Du kommer att bli grymt besviken om du åker ner och tittar på bilarna där.
Den grå för 89k eller vad det va dom skulle ha, har stått där i över ett år, är mycket tveksam till att en M5 3,8 med ärliga 13k mil skulle stå över ett år för det priset.
Jonas M3
köp min m3:a istället

M-Tritschka
Låter otroligt att man skulle hotta två så pass gamla bilar med så få mil på samma ställe.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Nu vet jag ingenting om firman i fråga och det bevisar ju ingenting för att några personer snackar lite om rykten, MEN om det skulle vara sanning i alla rykten så skulle sådana förb-ade hästhandlare få bita i det sura äpplet. Jag fattar inte att sådana handlare så metodiskt vågar hålla på och blåsa svensson. Blåser de fel person så kan de extra tusenlapparna vara bra att ha till plastikkirurgi...
Dessvärre är nog ryktena (iaf ett flertal) i det här fallet sanna...

Avstå från resan!
Riktigt fin M5? En 1995 Touring och en 1995 Sedan med under 8000 ärliga mil, kan det vara något?

Länk

Liter på Alex 100%, han är en mycket ärlig och rak Bayrare.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Priset på touringen?
Runt 150-170k tror jag.
Tja!

Jag och en polare va där för ett par veckor sen! Om man sägar så här... Jag såg knappt om bilarna kunde rulla i överhuvud taget men jag skulle inte ge mer en 20000:- styck för dem! Rötäggen har parkerat "ihop" de två bilarna... Det e sant! Kofångarna är imot varann som om de har krockat ihop och det ligger en massa "mossa" på kofångarna. Det gick inte att se in i bilarna då rutorna var helt gula av pollen :-( Jag trodde inte att man kunde behandla M5:or på detta sätt! Jag kommer aldrig ens sätta min fot där igen! Borde anmäla firman för bilmisshandel =(

Mvh Tobbe
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Håller med tobias har varit där o provkört båda 2 för ca 2år sen.
Finns inga skabbigare m5or inte vad jag sett..
Den ena klara knappt en provtur, ville inte starta efter 500m.
Många tack för responsen!
Toruringen verkar helt ok! Egentligen är nog det drömbilen, kombi med 340hk och 345mm bromsar...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.