|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har jag lagt upp nya bilder med sommarfälgarna efter putsningen i helgen. :) Länk |
|
|
här är två sunkiga iphone-bilder på min bil: Länk Länk |
|
|
Det ser riktigt fint ut, Ehsan! M313 funkar ju finfint även på en svart E92. ;) Min åker in på lackkonservering på onsdag och att få en bula från en uppslagen dörr fixad. Det sved i hjärtat när jag upptäckte den bulan. :( |
|
| Av nån anledning ordnas det inga träffar för 320d e92 ;-) | |
|
En bild med sommar fälgar: Länk |
|
|
Tobba_: Är det inte en uppsättning BBS CH jag ser på bilen? Blev riktigt fint! :) Vad kör du med för däck? Mina 313 kom från fabriken med Pirelli P-Zero RFT. Jädrans vad det låter! Mina gamla BF Goodrich var en viskning i jämförelse! |
|
|
Soundguy: jo faktiskt, var väldigt tveksam till dom men blev kanon fint när dom kom på. åker på dunlop sp just nu, och som någon sa så låter dom Mycket! Jag som trodde jag skulle få en tyst bil när man bytte från RFT vinterdäcken, blev värre :D ska dra på en ny uppsättning snarast. Va får man pynta för att fixa ett dörruppslag? har ett pyttelitet som hade varit riktigt gött att bli av med. |
|
|
Tobba_: Ja BBS CH är riktigt fina, speciellt på E90. På min E92 var dom ok men inte helgjutna av nån anledning. Jag gör det nu i samband med lackbehandlingen och dom tar dit en kille som kan fixa det. Det blir 600:- extra utöver lack, glas och skinnbehandlingen. Klart godtagbart måste jag säga! Mitt är oxå litet, några cm bakom vänster dörr. När köpte förra bilen, E90 325i, så hade den RFT däck 17" (kommer inte ihåg märket) och när jag satte på 19" med BF Goodrich så blev det betydligt tystare trots lägre profil. Jag ska genomlida den här säsongen på dom här och se hur jag gör till nästa vår. |
|
|
Äntligen fått på en ny upp sättning bridgestone potenza (icke RFT) på bilen nu, vilken upplevelse! blev riktigt nice med 275´or bak istället för 255orna. kostade skjortan men va nog nästan värt det =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.