|
|
|
|---|---|
|
Har lite planer på att foliera en bil så jag letar efter någon duktig. Helst i Stockholm eller södermanland. Ytterst tacksam för tips! | |
NeZaN |
Länk De finns på Upplandsgatan vid Odenplan ;) |
NeZaN |
Ber om ursäkt. De skrev tidigare på sin hemsida att de gjorde det fr. 12 000:- beroende på bilens storlek. Nu verkar de ha ändrat och hänvisar till Graphworks tel: 0734221873 |
|
Jörgen på Ditec - Stockholms bilvård gör det tror jag. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Värt att tänka på vissa folierar inte bilar som är om lackerade. | |
|
Tack för svar,ska kolla upp dessa nästa vecka. Autostripe ska vara bra har jag hört av många men dom varken svarar på mail eller telefon???? Kom gärna med fler förslag och erfarenheter. Varför folierar dom inte bilar som är omlackade? |
|
AeroX |
Fredrik på City solfilm och säkerhet i bromma,grymt duktig,har folierat både bil,mc och annat hos honom. Mkt bra helt enkelt. |
|
Nu är tid bokad för foliering,så i början av maj blir M5:an matt vit med kolfiber på taket... Bild bevis kommer när bilen är klar! |
|
| Det ska bli spännande att se hur det blir... | |
| Är du säker på att du ska ha vitt? Det rullar 3 st sådana i söderort. | |
|
Helt säker på det! |
|
|
Nu är pärlan inlämnad för foliering. Sista gången man såg den i originalfärg? Ska bli grymt kul att hämta den nästa vecka! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.