|
|
|
|---|---|
|
Självklart vet jag att man kan ringa till BMW å köpa en sån för 3000:- eller nått. Men ibland råkar ju folk glömma av den i garaget å sälja bilen utan. En sån bil har jag köpt och saknar således gardinen och lastförskjutningsnätet. Finns inte på någon skrot vad jag vet. Tips mottages gärna! /Stefan | |
| Ebay tyska eller uk ? | |
|
Finns det inte på bildelsbasen så lägg in en efterlysning där. Funkade för mig när jag ville ha tag på dragkrok till min gamla e46. Länk //Anders |
|
|
Jag hittade till min nya -09 E91 LCI Länk Samt Länk Vilken bil ska du ha till? årsmodell menar jag.. :) //Anders |
|
|
Ahh! Se där ja! Blir väl å beställa då. Men attans va de kan ta betalt! Jah har en -06:a. Antar att det passar nästan oavsett. Eller? /S |
|
|
Kolla först vad BMW tar. Är du BMWCS medlem så har dom ju ibland dagar med 20% rabatt. Kollade på tyska ebay och det finns ett par där som ligger på liknande pris, ca. 350€ Denna kan du ju dock bjuda på själv och hoppas att den går lite billigare. Länk Kolla bara med säljaren om han är villig att skicka till Sverige innan du bjuder. ___ //Ulf |
|
|
Tack för alla svar! Ska hålla lite koll här och där så får vi sen vilket alternativ det blir. Missade 20% i Uddevalla för lite sen. Få ta nästa sväng. Har börjat på en inköpslista... :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.