|
|
|
|---|---|
|
Jag och min kollega skriver för tillfället vår masteruppsats i ekonomi på Stockholms Universitet, studien handlar om bilmärken i premiumsegmentet. Jag söker dig som identifierar dig med ett bilmärke (t.ex. BMW) samtidigt som du starkt tar avstånd från ett annat bilmärke inom samma segment, t.ex. Mercedes. Dvs. att det är viktigt för dig som person att inte bli identifierad med det andra märket, kanske har du en stark uppfattning av att du aldrig skulle köpa en Mercedes av någon anledning? Det kan vara t.ex. bilens prestanda, vad bilen säger om dig som ägare eller liknande. Bilmärkena inom det intressanta segmentet är BMW, Mercedes, Audi, Lexus och dylika märken. Jag och min kollega hoppas få intervjua dig och ställa frågor kring ditt bilmärke, det bilmärke du inte vill identifiera dig med och hur du ser på dig själv och bilmärken inom det valda premiumsegmentet. Vi befinner oss i Stockholm men finns det inte möjlighet att träffas går det säkert att lösa via telefon eller annan form av kontakt. Hör av dig till mig eller min kollega så kan vi tala om saken. Intervjun tar uppskattningsvis mellan 30 och 60 minuter. Tackar på förhand, Andreas Elofsson, andreas.elofsson87@gmail.com mobiltelefonnummer: 0737845290 Fredrik Göthe, gothe87@gmail.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.