|
|
|
|---|---|
|
Länk He,he Det vill gärna gå lite brett och missade växlingar. Undrar om det inte är någon gammal banbil som luftas/används här, eller fanns 635 som rallybil? | |
| UNDERBART! | |
|
Hade varit kul att det filmat utifrån... ___ //Ulf |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det är en backtävlingsbil inte rallybil ;) Och detta är inte en M635 utan en "vanlig" 635. Finns ett par spanjorer som använder 635:or i backtävlingar, bla Juan Torres som kör i videon du länkar till. Mvh Patrik |
|
Med ett namn att söka på hittar man ju lite kul klipp... Länk Länk Länk ___ //Ulf |
|
|
Härligt, man ryser av välbehag.. Klart publikfriande :-) mvh/ Anders |
|
|
Fantastiskt! Men man undrar lite om han tror att han sitter o kör bilspel med allt rattryckande och svansviftande? Det ser misstänkt likt ut när jag manglar på hårt och brutalt i LFS, ger inte lägsta varvtiderna men förbaskat kul! |
|
|
Är det bara jag som tycker bilen ser ut som skit? Och inte verkar han vara en speciellt vass pilot heller. Låga tider kan omöjligt vara prio när man provocerar fram sladd. Och det säger jag ingenting om, så kör jag också. Men någon snygg drifting handlar det ju inte heller om, med uppsläpp mitt i och allmänt dåligt flyt undantaget några enstaka böjar. Jag blev mer besviken än imponerad iaf. "Men håll iii då!!!" Men sången får definitivt godkänt, mycket vackert! =) Backtävling på asfalt är läckert! Vore väldigt kul att delta i, men finns ju inte här. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.