|
|
|
|---|---|
|
Vilken bil, vilken väghållning, vilket ljud, känns som om man kan hålla på i evigheter och beröma denna bil. Men de va kul o bli barn på nytt igen, det är ju inte alltid man får chansen att åka med i en sådan bil. | |
Todd |
Låter stabilt! Hur kom det sig att du fick ett sådant privilegium? |
| Genom en bekant, tyvär fick man inte köra den. Men njutningen va bra ändå, vilka blickar denna bil fick när man var ute och åkte me bilen. | |
|
Woosssen, Även jag har haft "turen" att få uppleva detta här i Jönköping förra året. Vilket drag för att inte tala om musiken!!!!!! Att direkt efter den åkturen sätta sig i M coupé:n var väl inte lika kul, men allt går ju att åtgärda =) /Manuel |
|
|
Någon som vet hur många Z8:or det rullar i sverige? Ola |
|
|
MH_GTR Jag håller med dig, det va inge kul att hoppa in i M3. Självklart går det att åtgärda, men jag vill ha min M3 orginal. Så det blir till att muta banktjänstemannen jag har. |
|
|
I september 2001 hadde BMW i solna en test drive av alla M bilar + X5:an. Fick äran att bland annat köra en Z8 i 40 min. Jag tror inte bilen kan beskrivas med ord!!! Vilken bil, man satt med ett brett leende säkert en timme efter. |
|
|
MNS_M3; Var det på Borgs Bil? Var Z8:an röd? I såfall har vi kört samma bil! =) /Manray/ |
|
|
*Manray* Jag körde Z8 i solna. Bilen är generagagentens press bil. |
|
ZwaniZ |
Jag kan bara säga att jag är avundsjuk, men kul för er min tur kommer säkert , jag har iallafall sett på nära håll hur brutat den ser ut ZwaniZ |
|
En polares brorsa har beställt en Z8 och så har han precis och så väntar han på sin nya 745:a också. Man kan ju bli helt tokig ibland. Avis? Jaaaaaa! |
|
| Vart lite fel där men ni fattar nog vad jag menar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.