|
|
|
|---|---|
|
Letar exakta kopior på originalen,men har inte hittat något ställe med vettiga priser. Att köpa ifrån Bmw är inte ett alternativ då jag tycker det är rena rama överpriset för en sån produkt. Har kollat runt lite på ebay, men finns mest lite halvdana kopior som inte liknar originalet. Ni som köpt, var har ni hittat dom? | |
| Jag försökte också hitta vettiga kopior men kom fram till att original var det enda som dög. Så jag köpte ett par beg. | |
| Har du ingen M3:a så har du inte M3-speglar, så ska det förbli om du frågar mig. Men vill du tvunget byta så kommer det upp en hel del på blocket faktiskt... annars kan du alltid kolla ebay (usa och tyskland har utbud). | |
|
Nä visst har ingen m3, men hade inte original speglarna varit så himla fula hade jag gräna behållt dom på. Varför inte fullborda m-kittat fullt ut och byta till nåt som ser bättre ut om man kan? Har självklart kollat in ebay etc, och håller regelbunden koll men dyker inte upp nåt vettigt, bara en massa kopior som inte är nära original. Även svindyra original är inte heller så kul. Springer ni på något intressant vore en länk trevligt :-) |
|
|
Kikar man på realoem finns faktiskt "M-Speglarna" som tillbehör till alla E46 Ci modeller... Det finns några speglar på Bildelsbasen/Lagabasen men de är ganska dyra de med. |
|
|
Hittar man några speglar som redan är i rätt färg så kan det ju kanske vara värt en del, men inte om man måste lacka om dom. Vad är dom i för färg om man köper nya ifrån Bmw? För jag antar att man köper dom olackade..? |
|
|
Vad tror ni om dessa? Länk |
|
|
Hej Haas, har du fått tag i några speglar? De på länken du skickade ser ju fina ut och har ett bra pris! Jag är också ute efter M-speglarna till min 330ci //Daniel |
|
|
Inte ännu, har prioriterat lite annat hittills. Men snart kommer nog speglarna bockas av på listan :) Precis, dom jag länkar till ovan är ett alternativ. Även dessa kan kanske vara något..Länk |
|
| Oj, här är den klickbara :) Länk | |
| Okey, jag får se vad det blir, det blir ett snyggt komplement till M-paketet iaf! | |
| Passar speglar/plattor ifrån en sedan eller touring på coupé? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.