|
|
|
|---|---|
|
Hej Fick inte riktigt plats med allt i budgeten men vad tror ni? Något viktigt jag glömt? Svart med tyg median antracit Komfort pkt Takreling alu X-line Automat Servotronic Dragkrok Sportläderratt med paddlar Sportstolar Xenonljus Komfortöppning Hifi högtalarsystem Bluetooth business 18" stjärneker | |
|
jag tog inte PDC fram, endast bak, det saknar jag faktiskt lite. I övrigt verkar du i stort ha klonat min bil dvs jag tycker det är en perfekt lista :-) mvh Anders |
|
|
Pris? Rabatt? /G |
|
| Ta med performance control. Billigt tillval (typ 1500sek eller liknande) som gör bilen roligare att köra. | |
|
Fick betala 399 000:- efter rabatt. Joofa: försökte läsa på lite vad gällde performance control och det verkar som om det finns delade meningar om detta. För min del vill jag inte att bilen blir för stötig. |
|
| grattis till en bra bil..vad fick du för lanseringsdatum?? | |
|
Django, performance control har ingenting med stötigheten att göra, den är till för att bilen ska styra in bättre i kurvor. Däremot finns ju ett styvare chassi att beställa och det tycker en del (=jag) blir stötigt. Saker som jag valde och märkt att jag inte vill vara utan: Panoramatak H/K högtalare Backkamera Kurvljus (bäst av alla options) Navi Pro Komfortöppning Svart takhimmel (näst bäst av alla options) Grattis till en fin kärra :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.