|
|
|
|---|---|
|
Har plockat av fronten på min M3 E46 -03 för omlack. Ovanpå krockbalken (som är i kolfiber) så sitter det limmat 4st "underlägg"/avlånga mjuka plastbitar, som verkar ska vara som ett skydd mellan ovansidan av krockbalken och insidan av fronten. Ska det vara så original? Skulle beställa två nya underlägg på bmw idag men de fanns inte med i datasystemet... :S | |
|
Helt riktigt. Det sitter 4st hårda skumgummi liknande bitar på ovansidan av balken och de går inte att beställa, finns helt enkelt inget reservelsnummer på dem. Skär till nya i något lämpligt material bara, de sitter bara limmade och lossnar alltid i samband med att man plockar bort fronten = totalt värdelös konstruktion :) |
|
|
Aha! Tusen tack för svar! Började funderade där ett tag varför dom satt på bilen men inte gick att köpa =) |
|
|
5 friggolitbitar ska där finns om man räknar med den långa i mitten och dem ska sitter som nedan. -------- --- --------------------- --- ---------- Stämmer att det ej går att beställa på BMW. Grymt dåligt. Jag har på något vis lyckats bli av med en av de små bitarna och funderar på att göra en egen av friggolit. Håller med om att det är en helt kass lösning. Mvh Jimmy |
|
|
Suck, min fina lilla skiss på placeringarna förkortades ner när jag la in inlägget. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.