|
|
|
|---|---|
|
Har en liiten tjuvström. Är 0,02A eller 20mA som jag har mätt i serie med - pol och kabeln. Tycker inte att 20 mA är så mycket att bråka om egentligen. Är det för mycket eller är det normalt? Kollade nu i helgen och den den drar ner batterispänningen med ca. 0.2V på ett dygn. Har haft detta problem ett längre tag. Förra året så kopplade jag ur mer eller mindre allt som hade med el att göra men ingen skillnad. Hade då också ett mycket sämre batteri som gav upp helt efter tag. Har nu ett sprillans nytt 88AH batteri men vill inte förstöra detta också. Skall en E32 750 91:a ha sleepmode? Min verkar inte ha det i alla fall. Det enda som jag märkt är när man stänger någon dörr,är att strömmen dyker ner till 20mA efter ca. 5 sek. Kommer dock inte i nuläget ihåg från vilket värde den dyker men tror inte att det var större än 1A. Får kolla detta igen. //Mackan "fast i BMW träsket igen" | |
|
Läste att du hade krångel med centrallåset, kan vara det som gör at tden inte går i sleep mode. Annars har jag inga direkta tips. Min bruks 750 drar också ström men jag har inte fått stopp på det... Har inte orkat felsöka... Men passagerarstolens elmanövrering drog lite, ryckte relät som styr torkarbladens anligggningstryck och ställer alltid förarsidans temp på max (över klicket) så håller den sig hyggligt. /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.