|
|
|
|---|---|
|
Jag har tänkt att köpa mig en Kiwi WIFI-OBD II-modul. En sådanhär: Länk Frågan är om man ska ha/behöver Kiwi Wifi + iMFD? Vidare undrar jag vilken App som rekommenderas av DashCommand, Speedport och Rev2? ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 | |
|
iMFD är väl inget du behöver? Förstår jag det rätt är det om man vill koppla in egna sensorer för att få ut ytterliggare värden. Sen så är APP ett flummigt ord idag, då det faktiskt finns mer än en plattform nuförtiden :-) men jag vet att du menar Iphone app :-) Om du avvaktar lite så kan du få testa med mitt betydligt billigare inteface då jag TROR dom funkar lika bra. APP får du dock köpa :-) Johan S NS 8.29 |
|
|
Då skippar vi iMFD! Appappapp, Mr. Lakestream, aj lajk u änüväy. Jag avvaktar gärna! ...önskar naturligtvis fortfarande få svar från alla ni som har erfarenhet av dessa program AKA "Appar" på iPhone :] ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
|
Tjena! Har du testat dashcommand på lupon?! |
|
| Nej, det har jag inte. | |
|
Jag ska ge det ett försök, har hittat en iphonekomptibel bluetooth obd dongel som jag ska se om man kan få att prata någonting med lupon :) Rensat soppafilterna nu förresten ? ;) |
|
| hehe, jao. Bränslefiltret byttes och nu har jag kört 20 mil problemfritt :] | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.