|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
|
*Edit* original skall det stå sorry Mvh Kevin |
|
|
Måste säga att det känns ganska bra att kunna stampa på gaspedalen utann att behöva gråta över loss slitna dubbar.. :) //Anders |
|
|
Någon som bor eller har varit uppe i Sälen denna vecka? och som kan ge en liten info om vägarna är torra och fina eller om det är halt och jäkligt? //Henrik |
|
| Körde ned till Skåne från Sälen i lördags och då var det barmark hela vägen upp till parkeringsplatsen utanför stugan. Vi hade ca 12+ grader hela förra veckan. Det går m.a.o att köra dit med slicks :-) | |
|
Tack Kristoffer! Det skulle bli kallare nu till veckan, men så länge det inte snöar borde det med andra ord gå bra.. |
|
|
Hej, Det krävs bara vinterdäck vid vinterväglag imorgon också (31/3). Sedan är det bara sunt förnuft som gäller. Mvh H |
|
|
Mina sitter på sedan flera veckor:-) Länk |
|
| Dom ser ut att sitta förbannat bra dessutom ;) | |
|
Japp blev ganska bra;-) |
|
| Kör fortfarande på vinterdäck (i Köpenhamn). Ska till Zillertal (skidor) i Österrike i påsk, och låter dem därför sitta på, men jag har verkligen lust att montera sommardäcken. Det ser ut att vara 5-10 grader i Zillertal och ingen snö i staden, men endast på berget. Hade Ni kört dit på sommar- eller vinterdäck? | |
| jag antar att du inte har dubbdäck :) Jag hade haft kvar vinterdäcken på bilen, för att vara på säkra sidan. Dock, är dina vinterdäck slitna eller har gått ett par säsonger och dina sommardäck flång nya, så hade jag kanske övervägt ett byte... | |
|
Mina åkte på för cirka 3 veckor sen. Men Suget efter 19" är STORT! :) Länk |
|
| krängde på mina i gårkväll o justerade ner coilsen i sommarläge... | |
| Fina nya vinterdäck (givetvis ej dubb). Sommardäcken är också relativt nya. Kör vinterdäck :) | |
|
Mina åkte på för cirka 1 vecka sen: Länk |
|
|
Dessa sitter på med nya däck och hjulinställning sen i fredag Länk |
|
|
Snyggt scheller;-) |
|
| Caben har alltid sommarfälgar, på touringen skall jag byta imorgon, och på arbetstiden ( transporter-12) sitter det på sen i veckan | |
| @M34ever, tack :) Sån oerhörd skillnad på känsla med sommardäck och fälg. Det är kul att köra bil igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.