|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
| Haha! Här i Linköping var det glashalt i morse! Ett tjockt lager is täckte vägarna. Mycket riktigt krockades det här och var. | |
|
Varmare och varmare, nja...Länk Här uppe ligger snön från morgonens snöfall kvar. 3-4cm. Hur ser det ut i mälardalen? Doktor Febrildubb väntar på dagens foto från Sveavägen ;) |
|
Verdi |
Här i Uppsala ligger inte snön kvar. Dock är temperaturen i sig inte så bra för sommardäck, som helst ska ha minst +5C eller mer för att inte vara hårda och hala. Jag har bokat byte till tisdag nästa vecka. Tror det blir lagom. |
| Anders-72: Den där vädertjänsten du länkar till har inte många rätt. Idag åkte mina sommardäck på och jag byter inte tillbaka till vinterdäck förrän tidigast i november. Jag hoppas på en grön vinter nästa år så man slipper böka med däck. | |
| Anders du försöker men det blir ingen snö ;) , den snö som kom idag satte sig inte ens när den kom då både mark och luft var varmt. | |
|
Själv gillar jag klart.se eller SMHI. De hade högst träffprocent på sina prognoser under 2010 Länk Länk Dagens bild var det!!! Sveavägen/Olof Palmes gata kl 08:15 den 30:e Mars Länk Moln? Nope.. Länk //Anders |
|
|
Nej, enl. Yr.no skulle det inte snöa alls i Stockholm, men här uppe. Mindre vägar har vinterväglag kvar här till ca 20% av sträckningen. Igår hade en mil väg återfrusit till blankis och 40 km/h var lagom i kurvorna. I morse var det ca -10°C. Vi får vänta lite på ett rejälare bakslag i Stockholm. Kanske det rentav blir utom vinterdäckslagen i april ;) |
|
|
Nu kör jag med nya Dunlop på X3:an. Det var helt vitt igår men +2 så nu är det bara blött. Inte kul om det fryser dock. Nu är det bara att hålla tummarna att det är OK väder när jag ska upp till Skellefteå och Luleå 8-11 april :) Blir det is så kan jag inte komma hem till Sthlm men det ser bra ut prognosmässigt. |
|
|
Nu är min sommar fälgarna på. Länk Länk Länk Vad Tycks? Mvh Kevin |
|
| Snyggt! Akta trottoarkanterna... :) | |
| Sommardäcken på! äntligen! | |
| Riktigt snygga fälgar kevin, är de original? | |
|
Personlig bil Kevin, snyggt. kanske 4st kolfiber emblem till fälgarna oxå lr? |
|
| Nej, ingen varumärkeshädelse tack. Bayerns färger är vit o blå! Kolfiber använder man för att det ska vara lätt och starkt ;) | |
| Har han inte det på huv och baklucka Anders? | |
| Jo, och vid en närmare efterblick även på fälgarna (utom där de står löst). Färgmatcha är ju helt ok, men vad gäller varumärken...där går gränsen för mig ;) | |
| Juste, jag såg den bilden där fälgarna inte är på. Jag tycker det e snyggt. Då har vi ytterligare en sak där du och jag inte är övrens Anders ;);) | |
|
Igår åkte sommarfälgarna på! Mycket trevligt, köpte bilen för en månadsedan så det är premiär med sommardäcken nu. |
|
| Men jäklar vad bilen drar mer nu med 18" och 255'or bak. Men vad gör det, det kostar att ligga på topp. :) | |
|
Jockex: nej inte orginala, köpte dom ifrån BM Auto Sport. Aragon:5 jag har svart vita emblem. Mvh Kevin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.