|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om detta fanns att tillgå? För jag har nämligen två "pumpar" ser det ut som typ som sitter i min reservhjulsbalja. Jag undrar vad det är för något. Ska det vara på det viset?! | |
|
Varken som extrautrustning eller extra tillbehör enligt BMW originalkataloger från 1988 resp 2000. Däremot fanns det säkert att få från någon stötdämparleverantör som manuell nivåreglering kan jag tänka mig. /Mats |
|
|
Kataloger från 1988 resp 1990 skulle det stå! /Mats |
|
|
ok, tack Mats. Men frågan kvarstår, är det någon som vet vad det kan vara för slags "tankar" som ligger i reservhjulsbaljan? Det sitter ledningar till dem båda, men jag har inte undersökt vart de går. |
|
|
Det är inte ett kolfilter som ska ta hand om bensinångorna från tanken då? Hade det på min 328 i Kanada. En svart plasttank med två hyfsat tjocka slangar till som ligger i botten av reservhjulsbaljan. ///Nicklas BMWCS# 4748 |
|
|
jag fick syn på det när jag lyfte på hjulet, tyvärr så är jag inte hemma och kan kolla detta. Men det var två "tankar" som båda var svarta. Kolfilter brukar ju sitte i motorutrymmet, jag tycker det vore konstigt om det satt där bak, men jag kan ha fel. |
|
|
Hmm, såg en touring här i galleriet som hade nivå-reglering. Kan det vara eftermonterat? Jag har ingen mail som fungerar annars så hade jag frågat den killen. |
|
325IMIX |
HEJ! FÖR ETT TAG SEDAN TITTADE JAG PÅ EN 325 TOURING-91-E 30. OCH DEN HADE NIVÅREGLERING ORGINAL MONTERAD.DEN HADE SAMMA OLJA SOM STYRSERVON.NIVÅREGLERINGEN LÄCKTE SÅ ATT SERVON FÖRSVANN.DÄRFÖE VET JAG |
|
325imix: lyfte du på reservhjulet nångång och kollade där? för jag undrar vad det är för två "tankar" som sitter där... det går ledningar i från dem någonstans, kan påpeka att jag befinner mig inte hemma så jag kan kolla detta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.