|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har servat sin bil på Hackefors i Linköping?. Några problem?. Vilka priser har dom på servicarna?. Vad kostar det att byta olja och filter i en automat växellåda och i slutväxeln?. Eller ingår det i inspektion 2 servicen?. Jag har en 328IA 1996 | |
|
Inga problem att serva sin bil där =) Ring och fråga vad det kostar ! 013-36 25 40 Biltema Motor Werken =) www.hackefors.bmw.se |
|
|
Hehe, gissa vare Braxen jobbar... BMW Hackefors är helt ok, men om du inte tvunget vill lämna bilen till BMW kan jag rekommendera GA:s Bil & Motor (Länk 013-158300) som också ligger i Hackefors. Blev billigare för mig iaf. /Micke |
|
|
Jag kan också rekommendera GA:s Bil & Motor. Hade bilen inlämnad där idag för en inspection II och jag tycker att de verkar vara väldigt bra. Kollade även med BMW i Hackefors och de låg några tusen över. Olja och filter i automatväxellådan samt olja i bakaxelväxeln som du frågar om ska ingå i Inspection II även om det inte finns med på listan över servicar under Mektips här på BMWPower. Eller? |
|
| Instämmer med föregående, åk till GA:s! | |
| Kan också rekomendera GA:s framför BMW i Hackefors. Mycket duktiga och bra bemötande samt bättre pris. | |
| ingår det här i inspection 2?, Olja och filter i automatväxellådan samt olja i bakaxelväxeln. | |
| Vilka priser har dom på GA:S. | |
|
GAs Bil och Motor får goda vitsord, men lite märkligt att hemsidan inte funkar...inte för mig just nu i alla fall. Ingen som har dåliga erfarenheter av GAs? |
|
| 11år gammal tråd blir återväckt! Hur tänkte du nu? | |
|
Kolla med Asken här på forumet, jag vet att han åker från Stockholm med sina bilar varje gång dom, bilarna alltså :-) behöver service eller någon form av omvårdnad. Vad jag förstår så är dom mycket trevliga, kompetenta och prisvärda. Prisvärda i synnerhet om man jämför med priserna i Stockholm. Även på lackarbeten har jag fått intrycket att dom är prisvärda. Men som sagt, försök att få fatt i Asken här för bästa svar. Niklas Fransosen |
|
|
Ser att jag måste in med ett förtydligande här. Det är alltså Hacekfors jag syftar till! GAs känner jag inte till eller har hört talas om. Men tråden, om än gammal, handlar om Hackefors :-) Niklas Fransosen |
|
|
hehe...jag kollade nog inte så noga på datumet... hursomhelst, jag har flyttat till Linköping och behöver en serviceverkstad. vad är bäst? |
|
| Har fullt förtroende för dom och lämnar alltid bilen där. Bosatt i Norrköping. | |
| Vitoco, om du bor i Norrköping, varför använder du inte Kneippbaden? Dåliga erfarenheter? | |
| Hur duktig måste en mekaniker vara för att göra en service? Igentligen kan du åka till vilken verkstad som helst om du inte bryr dig vad det står på stämpeln. Handlar snarare om förtroende. | |
|
Inga erfarenheter därifrån, däremot bara väldigt bra erfarenheter från Hackefors. De vann mitt förtroende för några år sedan och därför väljer jag dom. |
|
|
Kneippbaden skulle jag inte lämna en bil till (knappt jag skulle våga lämna in en cykel en gång ) . Har lämnat in min bil ett par gånger där och de har klantat sig varenda gång. Nästa gång blir det att lämna till någon annan. Har även ett par kompisar som har exakt samma erfarenhet av Kneippbaden och deras sk serviceavdelning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.