|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Nu är det mycket som behövs göras med min gamle E38. Front, krockbalk, huv och vindruta. Har haft den ute på annons i en vecka nu, och inte en ena intresserad. Länk Nu börjar jag bli mer och mer sugen på att få tag i delar och fixa iordning den själv, MEN det verkar vara helt omöjligt. Är det nåt som har lite tips om rostfria och raka reservdelsbilar som står? Eller om någon har då t ex huv och front, som är det största.. Tacksam för svar. Vill inte behöva låta den stå. MVH Jocke | |
| Den är ju alldeles för högt prissatt, iaf i mina ögon. Tycker du den är för fin för att sälja som repobjekt är det bättre att du fixar. Måste finnas otaliga reservdelsbilar ute. Sökt på vanliga ställena, fbt.se, blocket, här osv? | |
|
Det där är väl pengarna som begärs för liknande vagnar i okrockat skick... typ denna; Länk |
|
|
Det har ni helt rätt i, men om man som köpare ser ett repobjekt utsatt för för mycket pengar så prutar man, jag är inte omöjlig. Och nej det finns varken reservdelsbilar eller överflöd av delar. Hittade en huv för 4000 begagnad på Bildelsbasen, men det ger jag inte. Krockbalk och front kostar 3000 kronor styck nya från BMW, så om jag skulle köpa dessa grejer för ungefär 12 000 och sen lacka dem, för kanske 3-4? Aldrig.. |
|
|
Hej. 2010 sökte jag efter beg frontdelar till en e38. Det verkade som dom flesta var frontsmällda. Så jag fick köpa ny stötfångara samt alla plastdetaljer. Bmw skulle ha 15000 samt 4500 för lack. www.styexperten.se Dom har stötfångare samt så kan dom ta hem flastdetaljerna. Jag fick betala 2500 för lack på stötfångare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.