|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Jämför man med prisbilden på högerstyrda jaggor brukar de ligga en bra bit under halva priset jämfört med motsvarande vänsterstyrda vagn. Så frågan är hur billig den är egentligen. |
|
| Det är väl mer rätt att säga att det är en mindre summa pengar - i någon mening. Samtidigt har den gått över 20k mil och bilderna att dömma så är putsen inte den bästa. Kolla exempelvis motorrummet. Det ser ju nästan ut som rost på vissa ytor. | |
| med tanke på att jag är student så hade jag kunnat tänka mig att ge ca 30000kr för denna bil hhehe.. i ärlighetens namn så tror ja att dennabil blir mycket svårsåld.. vissa bilar går att sälja som högerstyrda och då tänker jag på japanare och engelska bilar..tror inte många vill ha en högerstyrd z3:a | |
| Går att få ombyggd till vänsterstyrd för tillägg om 15.000 står det. Blir nog inga problem att få den där såld skulle jag tro om den inte är i tokdåligt skick. | |
| Bilen ska ska vara såld nu men han har tydligen en till. | |
| Länk är inte denna grymmt billig.. en z3 2.8 med 3500mil för bara 77000kr?? | |
| Länk nu börjar det dyka upp fler och fler högerstyrda z3:or till riktigt låga priser | |
| Känns som om det är samma person som har sett att det finns pengar att tjäna. Sök efter "bmw z3" på ebay.co.uk och se vad du kan få ge för dom där, med lite tur | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.