|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| milosm3; blev det något köp?? | |
|
Ja det blev ett köp, men tyvär ingen M3. Det blev Porsche 996 4s fullsmetad istället. Anledningen är att porsche håller mkt bättre i värde |
|
| Porsche 996 4s är verkligen inget dåligt val. Kanske inte lika snabb som en M3 men mer sportig känsla enligt mig. | |
|
Jag är riktigt nöjd med bilen än så länge. Haft den drygt ett halv år och är avställd nu under vintern. Porschen går bättre än m3 e46 som jag hade och är nästan litern snålare i körning. Nu kör jag med manuell låda ville inte ha gubblådan, men i m3 var det smg 2 och den kan jag sakna en hel del ibland. I övrigt så är porsche billigare i service också, tror dom skulle ha 14000 i stor service på PC i haninge och upp emot 20-25000 för likadan service för m3 e92 på bmw om jag inte minns fel. Därav valet av porsche! |
|
| Jag var inne på att köpa en M3 runt 2007, men jag valde att köpa en Porsche 993 Turbo istället. Försäkringen är lägre på en Porsche och servicekostnaderna inte alls tokiga heller. Värdeminskningen näst intill obefintlig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.