|
|
|
|---|---|
A-N |
Hej, Vad kostar det att byta till vita blinkers på en E46? Tips på verkstad som utför arbetet. 5000 påstår någon, rimligt? /Andreas |
|
Om du ska ha vita runt om så kan det nog kosta 4-5000:- Ring BMW och hör efter 08-7353900. Dom åtar sig säkert jobbet också. www.malte-racing.com |
|
A-N |
Tack! |
|
A-N: Du kan nog spara en slant om du byter själv. Väldigt enkelt om du tar det lugnt o metodiskt. Fram: Kolla instruktionsboken. Bara att trycka en spärr och dra rakt ut. Sidor: Kolla hur dina nya ser ut. Då fattar du. Drag bakåt och sedan utåt. Bak: Lite trixigt. Pilla loss bagagemattan och fixa några bra 10" hylsor (tror jag) och en fast nyckel. Lossa 3 muttrar och drag rakt ut. Se till att listen sitter fint då du sätter tillbax de nya. |
|
A-N |
5500!! för runt om. det var lite dyrare än jag trodde. |
A-N |
är det sant? OK, jag kan ju faktiskt nöja mig med fram och på sidorna. Kan man ju spara en slant. Tack. |
|
Komplett runt om utan arbete kostar 3400:- på Bmw till en e46 Ci.(fram+sidor 900:- bak 2300:-)Du byter dom själv på 20 min runt om.Bak är det bara 3 muttar du behöver lossa,samt knäppa bortlampinsatsen....en baggis 325iC-93,328iC-96,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98(nr.2),328i-98(nr.3),323 Ci-00 |
|
|
Har de inte bytt till nytt utseende på 02:orna eller är det bara sedan? Kan man byta sedan -98 hela lampinsatsen bak till nya modellen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.