|
|
|
|---|---|
|
Hej, Funderar lite på att köpa Bmw M6 fälgar till min E39 Skall man köpa dom i 18 lr 19tim? | |
|
19" tycker jag absolut att du ska köpa, skulle vilja ha sådana på min e39:a :) Mvh oo=00=oo |
|
|
Till en E39 - inte större än 18", om du inte vill att det ska se ut som punktering. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Länk 19" Ser ju sjukt bra ut tycker jag!!! Mvh oo=00=oo |
|
|
esadh, du och din jäkla punktering :) Nä fan, en 5 serie E39 ska köras med 19" och E60/E61 ska köras med 20". Att rulla på 18" sommarhjul ser ut som man rullar på ballongdäck på vintern. Det ska vara sportigare karaktär på sommaren så man inte kör samma karaktär både på sommar och vinter. Dessa tycker jag sitter så förbannat snyggt på E39 Länk det är TSW Beyern Mesh "Riktiga män kör diesel" |
|
|
ja dom är också snygga!då får jag väl leta efter 19tum, men det blir inte för stort då? Har haft 19 tums M5 fälgar innan ett tag men då var bredden problem(dom var 275bak) så det skrapade i lite då o då! |
|
| Jag smäller på 20" nästa månad :) | |
|
Herr.Bayer: Nä, jag har ingen punktering. Men de som är länkade till här har det. ;-) Du har en underlig bild av ballonger... _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Jag har en omgång 19 tummare till salu, körde nårra hundra mil i fjol med dom. Du får gärna köpa dom. |
|
| skriv till min mail! | |
|
Din mail är? |
|
| skriv på den här på AP. | |
| hakan_bergkvist@hotmail.com | |
|
Håller förresten med 19 ska de vara på E39:an, passa djävligt bra.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.