|
|
|
|---|---|
|
hej!' någon som vet vart man kan beställa fälgar till e46 320i -03 vill ha 19" antingen m3 look eller vanliga M-fälgar fast kopior då . ska finnans en sida i usa eller sverige. ska ha 235/35r19 vilken bredd blir det på fälgen 8,5 ? hjälp mig den som kan mvh steffe | |
|
Den här sidan är riktigt bra Länk men han har tyvärr slutat sälja till privatpersoner iår pga att han nått sin gräns för försäljning med engelsk vat. Går fortfarande om man har ett företag att köpa igenom. Annars såg jag att denna sida säljer motsvarande sortiment Länk dock är det bra mycket dyrare. Ska du ha 235:or så blir 8,5" bra. Även 8" går bra med dom däcken. Skippa USA så långt det går, har du otur så åker du på tullavgift och då äter den upp stora delar av det du annars skulle tjäna på att beställa därifrån. Tycker nog England är bästa stället att köpa fälgar ifrån. Alt Tyskland kan fungera. |
|
|
yes va härligt, tack så mycket för hjälpen :) det står såhär: Staggered for Normal E36/46 Z3/4 cars we have 19x8.5 et38 front and 19x9.5 et43 rear's for £599 Brand new high quality 19" E92 M3 Style alloys,to fit all 3 series models inc M3 and ZM men det passar väl min modell det? är inte så bra på engelska . mvh steffe |
|
|
"Haas" finns det ac schnitzer 19 med kromad kant? hittar bara 18 med det. är det nåt som du vet eller någon annan? mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.