|
|
|
|---|---|
|
fick äntligen tag i en 745-02 som va i riktigt bra skick och var svensksåld. En helt underbar bil när det gäller komfort och det finns ju även lite prestanda i klumpen också. Gäller bara att få tag i snygga fälgar till den innan sommaren..Tror att jag vill ha 19" original med 10 ekrar Sternspeiche 91..så om någon har med bra däck så posta. | |
|
Grattis =) Ligger ett par fälgar ute på blocket i Malmö. Däcken är väll inte 100% nya men men Länk Lycka till |
|
|
Tack:) Jo jag såg dem men däckena var lite för dåliga för att det ska vara intressant. men man får leta vidare:) |
|
| Däck är ju förbrukningsvara. | |
| det tror jag dom flesta vet redan. | |
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
Jag tror du menar stjärneker 95, men jag håller med: de är snyggast. Och ja, jag har sådana :-) /Mattias |
|
ja det kanske är 95 dom heter. Och ja dom är jävligt snygga:) Vill ha! Sälja? |
|
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
Nä, tyvärr, men de är inte så ovanliga så du hittar säkert en uppsättning! /Mattias |
|
Grattis till köpet. Hoppas du fick vad du ville utrustningsväg. Först köpet brukar ofta vara en lärdom i 7serien, andra köpet brukar var köpet av den 7án man egentligen ville ha. Själv så måste jag snart sälja min E66 med stor sorg. På onsdag ska den in för byte av tändspolar och byte av modul för bakre AC. Se är det dags att lägga ut annons på den. Känns inte bra, men är tvungen. |
|
|
Tack Ja jag är inne på fjärde 7-serien nu (första E65:an) men det är alltid en lärdom att köpa ny model:) Va ingen dynamic drive på den men jag kör aldrig sportigt utan mera glider fram och med sportläget i EDC:n så tycker jag att det räcker till mer än väl. Nu har jag inte testat någon med dynamic drive så jag har inget att referera till..Annars så va det mesta jag ville ha i utrustningsväg så som comfortstolar,ventilation i sätena, mm. Ska bara ha tag i lite större fälgar nu:) Synd att du måste sälja E66:an. Men iblan går det inte riktigt som man vill:( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.