|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Men som jag frågade tidigare, kommer det göra någon som helst skillnad i prestanda/ljud om jag bara köper bakre dämpare istället för hela systemet? | |
| Prestanda tror jag knappast du får med ett sportavgassystem. Jag monterade ett Simons för ett tag sedan, grymt nöjd med ljudet och utseendet (dubbla pipor). Betalade 4.000 monterat och klart, från katten och bak. | |
| 4000 monterat och klart!? Det låter ju riktigt bra! Var det direkt på deras egna verkstad? | |
| Johnny Bravo: jaha, då antar jag att den helt enkelt var större... eller monterad längre bak i systemet. något var det allt =) | |
| Hur är Supersprint? Lite dyrare än Simons men jag tänkte isåfall på endast bakre dämpare, mycket bättre kvalitet/ljud/rostskydd än Simons? | |
| Dr.Pepper: supersprint finns endast i rostfritt stål. det är samma kvalité som simons ROSTFRIA system. (även rakarör o ferrita säljer enbart rostfritt). personligen gillar jag inte supersprint, dels för jag tycker deras system låter skumt och för att de är riktigt dyra. tror du blir mer nöjd med ett eisenmann. | |
|
Dr.Pepper, det var den här firman som gjorde det. Länk Tog en halvtimma ungefär. Fästet mellan gamla röret och katten var lite dåligt så han svetsade ett nytt, ingick i priset. |
|
| Okej men jag antar att det blir dyrare till en 525. För jag antar att det priset var på din 318? | |
| Japp, priset var till min 318, men ring och kolla. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.